Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Borr Drilling Limited (BDRILL)

Borr Drilling Limited - Increase in share capital

Borr Drilling Limited 2021 Annual Report on Form 20-F European Single Electronic Format (ESEF)

Vad tror vi om borr då nästa vecka ? Pen uppgång eller ?

Følger oljepris opp og ned, men stadig i en positiv trend. Her pågår det jo også ATM emisjon hver måned til stadig høyere kurser - 4,4 Dollar var vel snittet sist måned. Så egentlig bare å kjøpe når den er billig og oljeprisen er svak. Er ikke overbevist om at jackup-segmentet vil være det første til å hente seg inn blant riggselskapene, tror kanskje at en også bruker 2023 og 2024 for å få alle rigger i drift, selv om selskapet selv mener at det skal får alle rigger i drift i løpet av 2022.

Borr er vanskelig å «spå» på kort sikt, variasjoner på 5kr dagen blir nok ikke unormalt fremover.

Jeg er nok noe mer positiv til premium JU segmentet fremover enn TMV, men vi er alle forskjellig :nerd_face: Hvilke fond som nå kan kjøpe borr pga justering i msci kan også presse trenden enda mer i riktig retning.

Jeg holder Borr ganske hardt, FOMO så det holder. Selger muligens noe for å kjøpe rep emi i PGS, utover det blir det nok lite salg med det første fra min side.

Så om vi skal nedover på 40 tallet igjen til uken? Tja kanskje…
Etablerer vi oss på 50 tallet til uken, tja hvorfor ikke?

Hehe, vanskelige greier å time, men jeg tenker at 40 og 50kr vi se billig ut på andre siden av sommeren

Trøim-selskapet Borr Drilling sikrer kontrakt

Kjøper seg inn i offshore etter rakettoppgang: – Har vært glemt og avskrevet av de aller fleste

Borr Drilling Limited - Invitation to webcast and conference call Q1 2022 results

Q1 på tirsdag. Har nå tatt et par lodd, men er litt forsiktig både på grunn av makro og fordi jeg er usikker på veien videre. Men har litt FOMO siden riggverdier kan bli skrevet opp framover.

Borr Drilling Limited Announces Preliminary Results for the First Quarter of 2022

Kraftig inntektshopp for Borr Drilling

1 Like

Bra inntektstall, men fortsatt 480mill i tap! Utgiftene stiger også, så pluss i regnskapet ser vi kanskje ikke etter q2 heller?

Borr Drilling Limited - Q1 2022 Presentation

1 Like

Borr Drilling Limited - Interim Financial Report on Form 6-K

1 Like

SHAREHOLDING NOTIFICATION - BORR DRILLING LTD

Noen som vet hva som er korrekt av Stocktwits.com eller Investing.com når det gjelder Pre og post kurser. Stocktwits viser fredag 10.6 opp 5,4% i post marked = 6,43994 = 62,46Nok, mens
Investing viser + 9,4629% som gir 6,69. = 64,7Nok
Hva er riktig?

Flaggemelding Borr Drilling

Flaggemelding

BORR DRILLING LIMITED ENTERS INTO LETTER OF INTENT FOR THE SALE OF THREE JACK-UPS