Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Borr Drilling Limited (BDRILL)

Er du inne? :slight_smile:

Jepp :slight_smile:

1 Like

Se der ja, nå går det oppover :blush::+1:Noen som glemte å regne idag tidlig og trodde spleisen var gevinst? :joy::joy:

Deilig!! Nesten så man kan kjenne lukten av short-squeeze :sunglasses:

27/06-2019 15:07:36: (BDRILL) Mandatory Notification

2 Likes

Må si at jeg digger disse innsidekjøpene

2 Likes

28/06-2019 08:05:16: (BDRILL) Borr Drilling Limited (BDRILL) - Financing completed

Det som er litt morsomt for en trader er jo at dersom det ikke hadde kommet positive meldinger ville kursen falt ganske hardt og brutalt rent teknisk. Vi fikk brudd gjennom støtte og bearflag ble bekreftet ved bruddet. Kan se for meg en del ville satt en short her, bare for å få den midt i fleisen pga. meldingene :smile:

Nei nei. Teknisk så den ut til å snu. Fondet kjøpte dagen før det candlesticket du viser.

Det var ex-spleis da. Tidligere på morgenen så det ut til at noen glemte kalkulatoren igjen hjemme. Systemene tar av og til litt før de kalkulerer inn spleis. Slik at noen trodde muligens de hadde veldig god gevinst på morgenen, men det var kun spleis av aksjer.

Du har også feil farge på det candlesticket ser jeg. Den startet lavt på morgenen da noen glemte kalkulatoren og sluttet i pluss. Grønt skal det være…

Så du sier noen dumpet en haug med aksjer pga. spleisen fordi de trodde aksjen var opp 5x? :smile:

Edit: det er ikke jeg som har gitt candlestickene fargene :wink: Skal sjekke med investing og se hva chartet sier der. Opplevd før at chartet blir helt feil når det er spleis eller splitt.

Ikke vet jeg. Fikk i hvert fall mange aksjer på 68 kroner. Og det var etter fondet hadde kjøpt. Så visste at her måtte jeg smelle til. Da det ikke kom til å vare lenge.

Kanskje ikke glemt kalkulatoren da. Spleis pleier vel å få en negativ start som regel??

Det skal jo være irrelevant i teorien. Men fristende å hoppe inn her om den går ned til 77ish :wink:

1 Like

Hehe. Det skal være irrelevant i teorien ja. Jaja samme det, de som startet den dagen med å lempe ut på 67 kroner har ikke gjort et sjakktrekk til nå i hvert fall :blush:

Nå er den jo tilgjengelig på Nasdaq OTC Foreign også.
Aksjonærer på oslo børs selger seg ned til prisen på selskapet er lavere enn om de hadde slept alle riggene til skraphandler, så kjøper amerikanerne seg inn oppover og tar gevinsten :joy::joy::see_no_evil::see_no_evil:

1 Like

88 kroner! :sunglasses:

1 Like

Heftig pullback. Tok du gevinst? Ligger i en EQ nå.

Nei😊 Er med i mange måneder fremover. Så sant det ikke skjer noe drastisk fundamentalt.

Da begynner vi å bryte igjennom 50 dagers glidende :sunglasses:

Borr Drilling Limited (BDRILL) Files Registration Statement with SEC for Proposed Initial Public Offering in the United States