Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Børsmelding lansering Conan Exiles (FUNCOM)

Hva mener du ? Kostnaden for utvikling er av funcom sagt til å være 0,5MUSD pr måned.

Meldingen nå bekrefter at 320k solgte har dekket utviklingen fra start til nå.

1 Like

Fy fan for ei melding, i dag bør det bli skoj

Viss meglerhusene har satt short på 5,5 i går? Som PAS foreksempel ? Stresse de greit nå mon tro?

Tvilsomt at noen shorter funcom :wink:

Hva skjer med Hegnar, ingen negativ vinkling? Klarte han ikke å få meldingen negativ? :sunglasses:

9 Likes

Nå er fet stopp på all banningen også for nå blir det halleluja stemning. Gratulerer folkens😁

Hegnar vet når han har tapt, men tvil ikke. Gutta sitter på dass der og baiser alt de klarer. 10kr på at det de klarer å trykke frem noe ila morgendagen.

2 Likes

En uke på nå målet, en mnd på å nå toppen og et år på å bli legendariske. Funcom 2.0. for hall of fame!

14 Likes

Bra Funcom!

#Survive
#Build
#DOMINATE!

21 Likes

Funcom kjøre samme filosofi for seg selv som i CE. Kanskje det var deres egen situasjon som inspirerte til spillet?

5 Likes

Oj oj oj oj oj :rofl::innocent::heart_eyes:

1 Like

Ser det ble nevnt på chatten at funcom har sagt de ikke ville kommentere tall, noen som vet hvor dette ble nevnt? Isåfall er jo meldingen idag en direkte uten tvil reaksjon på FA og Hegnar sitt prompetog.

4 Likes

Juhuu!! Må nok spandere på meg sånn insider-abonnement her nå! :slight_smile:

4 Likes

Join the club! we got boobies and bad jokes!

1 Like

Det Funcom svarte var at de ikke hadde planer om når de skulle kommentere tall. Helgardering og sånt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Gratulere folkens!
Endelig har de truffet gullfuglen.
Og endelig sitter jeg riktig. Gikk all in igår.

Break Even på 1UKE! Wow

Og enda ligger de som Nr 1 på global best seller

2 Likes

Jeg sendte de mail, og de svarte at de hadde ingen planer om å kommentere tall så tett på EA.

1 Like

Takk, da er det kun 2 scenarioer da.

1. Motsvar til hegnar og FA.
  2. Jebsen som vil starte å selge ( ikke se på den som supersansynlig, men det bare slo meg som en mulighet).
4 Likes

Helvete!

2 Likes