Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Børsmelding lansering Conan Exiles (FUNCOM)

Man må bare glede seg til det kommer gode tekniske analyser på Funcom nå fremover som virkelig forstår potensialet. Noe sier meg at den første kommer på svensk.

3 Likes

De kjenner starbreez tiden og sammenligner nok CE mye med den

Jeg lurer litt på om Funcom motvillig la ut meldingen om 320K solgte Conan Exiles spill bare pga stor pågang fra aksjonærer og journalister. Funcom ønsker vel å fikse de største problemene før de begynner å skryte av hvor bra det går? Blir jo et lite dask i ansiktet til de som har kjøpt spillet, men fremdeles opplever store problemer.

Prøver å se på saken fra en annen side bare :slight_smile:

1 Like

De har jo faktisk et ansvar overfor aksjonærene sine om at rette tall faktisk kommer til markedet.

Nå er det vel et begrenset antall gamere som bryr seg noe som helst om børsmeldinger?

Jeg syntes ikke spillet har noen store problemer i det hele tatt, sammenlignet med andre titler i early access. Jeg hadde faktisk forventet mer problemer (Og opplevde mer problemer med lansering av AoC engang i tida som ikke var early access)

Må bare si at det er stor forskjell på CE nå og CE for en uke siden spillmessig. Synes det er greit å kalle det en vellykket lansering og fiksing av de største problemene nå. Spillet er spillbart, jeg har iallefall hatt veldig få problemer i det siste, og interessen/tilbakemeldingene er økende og blir mer og mer positive :slight_smile:

4 Likes

Funcom på dansk finans TV :slight_smile:

6 Likes

Ja ^^ Han prøvde jo å forklare at før lansering er det samme risiko som Biotech, men etter lansering kan man måle resultatene direkte selv, og da er risikoen betydelig redusert. Det ser vi jo ikke reflektert i tittel og det virket heller ikke som at det kom så veldig godt frem.

7 Likes

At man etter lansering lett kan sjekke ut hvordan det går er helt avgjørende for at jeg sitter så tungt lastet som jeg gjør her. Det er et kjempeviktig poeng.

8 Likes