Ikke lett Ä forstÄ seg pÄ. Overreaksjon i dag.
Har doblet posisjonen her for egen del.
KjÞpte endel pÄ 31,8. bwo skal opp pÄ sikt
Dette selskapet krever litt
FÄr hÄpe at utbyttene stiger framover, etter hvert som lÄn blir nedbetalt. Er langsiktig i denne.
Denne er for den tÄlmodige
La oss hÄpe oppgangen fortsetter nÄ. I det korte bilde vil vel olje prisen ligge til rette for oppgang. Gleder meg til halvÄrsrapporten og utbytte. Kan man regne med mere enn 0,35usd?
Blytung, blir ikke overrasket om man ser 26-27kr her om ikke sÄ lenge.
Ja, hadde i en kort periode forhÄpninger til at vi skulle opp. Men sÄ feil kan man ta.
Tragisk utvikling. Har ikke respondert positivt i det hele tatt med rekordnivÄer pÄ bÞrser og skyhÞye oljepriser. Men smÄ justeringer ned derimot, sÄ smeller det ekstra negativt hver eneste gang.
Det er dÄrlig stemning over hele linjen. Husker jeg solgte bwo til rundt 40kr for litt over et Är siden da oljeprisen var pÄ 30 tallet.
BW Ideol har mistet 35% av verdien siden bÞrsnotering. Hangler litt for BWE ogsÄ, med tÞrr brÞnn og lavere prod guiding.
Hva tenker folk rundt fremtiden her. Kan de overraske pÄ Q2 med knallresultat som fÄr snudd denne bedrÞvelige utviklingen?
Forsterket posisjon i dag. Fikk fylt pÄ til 29,5. tenker jeg fikk disse aksjene billig.
Dette er ikke rasjonelt lengre. Overraskelsen blir nok stor ved publisering av halvÄrsrapport
Har sirklet rundt denne en stund, og fikk endelig ut fingerân.
Starter med 3400 @29,10
Nice, men det lukter litt mr. Market i dag.
5,35mrd for BWO nÄ folkens. 2,35mrd av disse er verdien av eierandelen i BWE.
Er det ingen bunn i denne? Over 1mill aksjer omsatt i dag. Hvem er det som dumper og hva i helvete er det som skjer?
(KjĂžpte litt til i dag) Er jeg helt tett kanskje.
Dette bĂŠrer ingen mening. Ikke i utgangspunktet, ikke etter Australia kontrakten pĂ„ 6xmcap, heller ikke pga olje prisen. Men, det er sikkert DnB smb eller noe i den dur(finansielle institusjoner ) som vekter nedâŠ