Greit nok Dno er mer volatil. Korrelasjonen mellom selskapene er fortsatt stor. Håper bwo nå siger litt mer etter kursutviklingsmessig…
Trendmessig ser dno bedre ut må jeg si.
Greit nok Dno er mer volatil. Korrelasjonen mellom selskapene er fortsatt stor. Håper bwo nå siger litt mer etter kursutviklingsmessig…
Trendmessig ser dno bedre ut må jeg si.
Tok gevinst i dag. Hodler fortsatt en del.
Ikke dumt det, venter på neste nedgang
Litt for mye motstand mellom 30-31. Er veldig spent på kvartalsresultatet og om det blir nok til å bryte den negative kursutviklingen.
Forunderlig hvor langt ned selgerne er villige til å gå for å komme ut av en aksje som leverer, og vil levere strålende resultater i kvartalene framover.
Det er sinnsykt. Samtidig fremstår det som en slags dommedagsprofeti for hva energi har i vente.
Får bare sitte å ta i mot utbytter vi andre. Utbytte aksjer med god drift er vel en god forsikring mot inflasjon?
Energiomleggingen vekk fra fossilt kommer, men det vil ta lang tid. Bare se på hvor lite som faktisk har skjedd i 2020 og 2021. Er riktignok etablert mange ESG selskaper som ikke har noen særlig substans per i dag. Et par av de forsøker i allefall, men mye som skal på plass; - ressurser, råvarer, teknologi, folk, prøving og feiling…
Men kan godt hende at kursene skal videre nedover. Gleder meg til P/E på mindre enn 5
Med mine magre 10k aksjer går utbytte rett inn i selskap igjen. Jeg har mistet trua, men snitter ned ved å reinvestere i en virksomhet som pumper opp cash.
ga opp denne, hadde vært bedre om de delte ut resterende aksjer i Ideol og Energy til aksjonærene
0730 smeller det!?
Satser også på bred oppgang på børsen i dag - usa og Asia i godt driv.
Finfin EPS for 1H
Litt mindre enn ventet, men fortsatt innenfor. Ser ebita er under low forventningen.
BWO: VENTER FORTSATT BETYDELIG KONTANTSTRØMGENERERING FRA EKSISTERENDE FLÅTE
Oslo (TDN Direkt): BW Offshore venter fortsatt at deres eksisterende flåte vil generere betydelig med kontantstrøm fremover, majoriteten av selskapets flåte forblir på kontrakt med nasjonale og uavhengige oljeselskaper.
Det fremgår av selskapets kvartalsrapport tirsdag.
Den faste FPSO-ordrereserven ved utgangen av andre kvartal var på 6,8 milliarder dollar inkludert Barossa-kontrakten, noe som er en økning fra 2,6 milliarder dollar ved utgangen av 2020. Legger man til opsjoner var ordreboken på 8,1 milliarder dollar ved utgangen av kvartalet.
Hva faen, noen som ble skuffet over regnskapet?
Du skriver det jo selv litt lenger opp i tråden, litt mindre enn forventet.
Mente å peke til en overreaksjon;)