Kan se ut som BWO og SUBC skal enda lenger ned , olja ned 2 %
Oljen opp 2 %, bwo 1%. Trassig sentiment i energi ved euronext. Litt mer fart i den sektoren i usa…
fikk nå utbytte i dag, og med det 88 ny aksjer woho🥳
Helt fryktelig seig, både BWO og BWE. Tragisk.
Neppe sett bunnen, men det får bare være.
hele oljeservice sektoren har oppført seg slik ei stund nå. Gjorde “tabben” å kjøpe bwo og odl selv siste dagene. Så da caller jeg bunnen her i et surt sentiment.
Blandt annet pga value (evt valuetrap om all offshore skal legges ned :ironi: ) orkanen i gom har tatt ut ca 22m tønner olje så lang.
Ok, skyndte meg å kjøpte meg en solid post her på 26,10, var vel en veldig bull melding?
@aksjewonka, hva tenker du?
Vel, skjer det ikke noe nå så vet jeg ikke. På den andre siden så har markedet vist om barrossa og de potensielle verdiene der lenge. Etter sikring av lån knyttet til samme prosjekt skulle man tro investor gleden spredde seg men der tok jeg feil.
Sånn teknisk så ser det jo ut til at BWO fikk en fin dobbeltbunn på 25,60-25,70, så passer bra med en rekyl nå
Syk. Vi går mot ett prosent oppgang etter børsmeldingen.
Ja, jævla merkelig, hadde en dårlig følelse så hoppet av, kjøpte heller i PNOR på melding om økt produksjon, også en oljeaksje som beveger seg uavhengig av brent og børs .
Dagen i dag er vel så nærme fest vi kommer i BWO.
Bare å nyte før ny nedgang starter
Ikke vær så pessimistisk - det går troll i ord og blir en selvoppfyllende profeti. Godt driv i olje aksjer i dag
BW Ideol has signed a partnership agreement with EDF Renewables & Maple Power for France’s first commercial-scale floating offshore wind tender in South Brittany
Carl K. Arnet, som er adm. direktør i BW Energy og styremedlem i BW Offshore, har torsdag solgt 500.000 aksjer i BW Offshore til kurs 25,10 kroner, samtidig som han har kjøpt 500.000 aksjer i BW Energy til kurs 23,80 kroner, ifølge en melding fra selskapet.