Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

BW Offshore Limited (BWO) 🛱

Jeg har dobbelt sÄ stor posisjon i Bwe som i Bwo, sÄ for meg er det en mager trÞst
 :joy:

Kunne de ikke gitt disse aksjene til aksjonÊrene sÄ kunne de bestemt om man vil beholde eller selge dem. Mener det var snakk om det ved BWE ipoen, men mulig jeg har drÞmt her

Vi fikk aksjer ved IPO:)

Og BWO trenger faktisk kapital, sÄ helt greit de beholder provenyet selv.

BW Offshore: Block sale of existing shares in BW Energy Limited by BW Offshore Limited completed

16% under sluttkurs. Hvordan vil dette slÄ ut i dag for bÄde BWO og BWE tro? Sliter litt med Ä forstÄ grunnen. Har BWO likviditetsproblemer? BWE kommer med stor sannsynlighet til Ä bli et selskap med meget stor cashflow om fÄ Är. HÄper det kommer litt mer utfyllende info i dag.

OMG! Snakker vi overreaksjon over the top her. Have the world gone insane?
Edit; Merkelig transaksjon

Bwe gikk ned 17% og bwo 8% forstÄr ikke logikken.

Bwo solgte jo bwe aksjer for 28kr, sÄ ikke rart den falt mye samt at restverdien for resten aksjene falt jo tilsvarende sÄ ikke sÄ rart i grunn.

1 Like

Jeg skal i alle fall kjÞpe meg inn igjen i BWE pÄ mandag. Penger pÄ gata.

Logikken er at man priser BWO-beholdningen i BWE nÄ til 28kr og ikke 33kr per aksje.

De kunne jo hatt en hÞyere pris ved denne interntransaksjonen men ledelsen i BW har tydeligvis ingen interesse i at kursen til BWO skal vÊre hÞy. Lurer i blant pÄ hvorfor de i det hele tatt har selskapet pÄ bÞrs.

Har nÄ fÄtt seg litt mer kapital til Ä dra i gang eksisterende og nye prosjekter. Kan bli gull dette framover. Jeg holder pÄ det jeg har :slight_smile:

1 Like

BW Offshore: Contract extension for Sendje Berge

TrÞkker pÄ omdagen. Fint om vi fÄr samme kursbevegelse som i fjor pÄ samme tid.

1 Like

BW Offshore: Third quarter results 2021

BW Offshore: Dividend information

Har akkumulert her et par ganger. Q3 var vel bra, sÄ fÄr en se om kursen kommer opp og

2 Likes

BW Offshore: Ex dividend USD 0.035 today

BW Offshore: USD 297,400,000 Senior Unsecured Convertible Bonds due 2024

2 Likes

Ny rente