Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

BW Offshore Limited (BWO) 🛱

Pokker.
Skulle solgt pÄ forrige topp.
FĂ„r vel bare sitte til 2024.
Det har vĂŠrt planen hele tiden.

Ja. Den saken er opplagt, slik som alltid i retrospekt. Sentimentet snudde veldig raskt. Heldigvis er oljeprisen fortsatt relativt hĂžy og vil fortsette slik en god stund - regner jeg med.

1 Like

Økte med 2K til 8,5K her i dag.
Snittet meg ned til 27,04.

1 Like

Tok litt til - ny gav 26,95.
Hvorfor i H er kursen sÄ lav?
Er det noe jeg ikke har forstÄtt her?

Det er mye her som er vanskelig Ä forstÄ. Har vÊrt sÄnn en stund nÄ;(

Tenker selv at oljetraderne mÄ bli ferdig med innsatsen sin, fordi det er stor avstand mellom dem og den fysiske beholdningen pÄ oljen.

1 Like

Men, BWO er jo ikke veldig oljeeksponert.
De er vel mer Ă„ anse som leverandĂžr og drift av infrastruktur?

Det er riktig, men virker ikke som det er mange selskaper som unnslipper makro.

1 Like

Fant denne linken pÄ FA-forum.
Kjent?

1 Like

BW Offshore: Transfer of ownership and operation of the FPSO YÙUM K’AK’NÁAB to Pemex

1 Like

Uvanlig hÞyt volum sÄ tidlig i dag.

1 Like

Det var bra stigning i pÄvente av forrige sett med kvartalstall, uten store nyheter. Kanskje begynner forventningene til halvÄrsrapporten allerede nÄ? Den er forespeilet 29.aug sÄ litt tidlig er det.
Er det noen rykter?

2 Likes

Begynner Ä lure pÄ om noen kjÞper seg opp og/eller trader bwo aktivt om dagen. Det har etablert seg et gjentagende mÞnster hvor kursen gÄr alt fra 2-3% til 3-4%, men rask reduksjon til rundt 1 %.

BW Offshore: Invitation to Q2 2022 Presentation 29 August

BW Offshore: Second Quarter and First Half Result 2022

BW Offshore: Dividend information

Noen som skal ut virker det som. Oppdatert kursmÄl pars i gÄr pÄ 55-65 husker ikke

Ja, synes dette var ganske voldsomme utslag. SkjĂžnner ikke helt kursutviklingen, men det er det lenge siden jeg gjorde. Stabilt utbytte i alle fallđŸ€·â€â™‚ïž
Ufortjent treg utvikling i forhold til det meste i segmentet, og fortsetter i hengemyra ser det ut til.

1 Like

MÄtte Þke litt i dag jeg altsÄ. Tar pÄ langbrillene, og kan ikke helt se hvordan man kan bomme veldig her.
Btw; jeg har tatt feil fĂžr.

1 Like

BWO har i hvert fall fin yield mens du venter.

BW Offshore: Ex dividend