Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BW Offshore Limited (BWO) 🛢

Spørsmålet er hvorvidt det produseres nye aksjer i BWE eller om BWO “kvitter” seg med sin andel?

Det går jo selvfølgelig av beholdningen til BWO.

3 Likes

Det har jeg ingen tro på. Det blir nok utdeling fra Bwo sin beholdning.

1 Like

Dere har nok rett. Jeg spurte av ren uvitenhet.

BW Offshore: Ex dividend

BW Offshore: Mandatory notification of trade

Surnet her også gitt.

Edit: Ser ut som bunnen er truffet - får jeg håpe:-)

BW Offshore: Dividend Shares

Short attack?

For et blodbad. Var ikke lenge lyset var på her.:man_shrugging: Endelig begynt å bevege seg opp mot litt mer riktig prising så kommer makro med nakkeskudd. Nå tror jeg det kan bli stygt fremover. Ja, ja. Bli enda mer langsiktig og fylle på hvis det skal ned på lavt 20 tallet igjen da…

1 Like

Fikk solgt halvparten av aksjene mine i dag. Selger sikkert resten i morgen. Orker ikke en tur til mot sub 25

BW Offshore: USD 297,400,000 Senior Unsecured Convertible Bonds due 2024

Hva skjer’a?

image

1 Like

BW Offshore: Partial repurchase of Senior Unsecured Convertible Bonds due 2024

1 Like

Dette er vel bra.

2 Likes

Betyr ikke dette at det burde. i teorien, vært mulig å refinansiere hele dette lånet? Selvfølgelig gitt at man finner finansiering som er gunstig.

Da hadde man sluppet unna den h…es shortingen som som låne-eierne driver med som hedging.

2 Likes

Når jeg så det gjettet jeg på at noen la inn en kjøpsordre (ikke limit) og at den laveste sagslimiten på morgenen i dag var litt optimistisk høy. Det var bare 23 aksjer tror jeg.
Morsomt for han som fikk solgt litt til 31.60 da.

Betaling av konvertibel: dette er bra på lang sikt. Gjeldsgraden har vært høy og en konvertibel obligasjon virker litt truende.

3 Likes

BW Offshore: Partial repurchase of Senior Unsecured Convertible Bonds due 2024

1 Like

Risikoen minsker og minsker. Flott at selskapet benytter seg av kontantstrømmen.

1 Like

Fy faen så kursen voldtas.

1 Like