Beholdningen min er større enn styremedlemmets.
Jeg regner med det er påkrevd at han eier minst èn aksje? Det ser uansett litt merkelig ut.
Beholdningen min er større enn styremedlemmets.
Jeg regner med det er påkrevd at han eier minst èn aksje? Det ser uansett litt merkelig ut.
Flott utvikling i det siste. Større motstand ved 35 en forventet
Det er sikkert en del som vurderer utgang da 35 er nok til at du må tilbake til før covid for å finne høyere (med unntak av ei uka på nyåret i 2021). Derfor tror jeg mange ser mulighet til å gå ut med gevinst, eller ca i null medregnet utbytter, etter å ha sittet i en aksje som har hatt ganske skuffende utvikling over de siste to årene. Det har vært større volum på oppturene enn på nedturene i det siste, det tror jeg er bra.
Jeg vurderte selv å selge meg ut når utbytte-aksjer ble meldt, dette fordi jeg har en post hvor 0.009 aksjer per aksje, eller hva nå utbytte var, blir en bagatellmessig liten post i BWE. Dersom dette nå blir kvartalsvis så kan det bli en post av størrelse etter hvert, men jeg vil bli eieren av en latterlig liten post med BWE når det første utbyttet nå kommer. Jeg valgte til slutt å sitte gjennom dagen, så nå er jeg vel med en stund til. Dersom flere tenkte som meg kan det vel ha vært et salgssignal for de med kort/mellomlang sikt at det ble meldt om utbytteaksjer.
Bare noen strøtanker, jeg synes BWO ser underpriset ut fremdeles og sitter videre. Markedet kommer nok etter til slutt.
Hei
Jeg er litt usikker her ang utdeling av bwe aksjer.
Er jo flott at vi får dette, men samtidig tappes jo bwo for verdier.
Hvordan vil dette slå ut i forhold til aksjekursen i bwo?
Har sett i bl.a havyard så gikk aksjekursen godt ned da selskapet delte ut utbytte aksjer i hav group.
Å ja jeg skjønner vi får en verdi i bwe aksjer
Er jo akkurat som å betale utbytte. Selskapet tappes for kontanter… 
Med hensyn til meglerutgifter og skatt så har jeg ikke noen effektiv måte å omsette en beholdning i BWE-aksjer tilsvarende mindre enn en hundredel av beholdningen min i BWO.
Spørsmålet er hvorvidt det produseres nye aksjer i BWE eller om BWO “kvitter” seg med sin andel?
Det går jo selvfølgelig av beholdningen til BWO.
Det har jeg ingen tro på. Det blir nok utdeling fra Bwo sin beholdning.
Dere har nok rett. Jeg spurte av ren uvitenhet.
Surnet her også gitt.
Edit: Ser ut som bunnen er truffet - får jeg håpe:-)
Short attack?
For et blodbad. Var ikke lenge lyset var på her.
Endelig begynt å bevege seg opp mot litt mer riktig prising så kommer makro med nakkeskudd. Nå tror jeg det kan bli stygt fremover. Ja, ja. Bli enda mer langsiktig og fylle på hvis det skal ned på lavt 20 tallet igjen da…
Fikk solgt halvparten av aksjene mine i dag. Selger sikkert resten i morgen. Orker ikke en tur til mot sub 25
Hva skjer’a?