Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

BW Offshore Limited (BWO) 🛱

GÄr trÄtt om dagen. Ser frem mot Q1 - de fleste EP selskapene leverer svÊrt gode resultat, merkelig nok.

1 Like

Imponerende innsats av BWO pÄ bÞrsen i dag!

2 Likes

BW Offshore: Invitation to Q1 2022 Presentation 27 May

Venter i spenning. Denne posisjonen ryker tvert om ikke det skjer noe med kursen etter q1

KjÞpes pÄ 25 ish, selges pÄ 30 ish. Stabil 20% trading aksje dette. Selv om den fÄr positiv oppmerksomhet i det senere, sÄ henger kursen langt etter. Kanskje 2023 blir Äret for denne?

1 Like

Den saken der grei, men om kursen ikke responderer pÄ hÞy oljepris er det ingen grunn til 2023 blir Äret.

Aksjekursen vil vel ikke gÄ fÞr det nÊrmer seg inntektsÞkning og markedet posisjoner seg for dette. Pdd er det lenge til nybygg er klart, og dÄrlig visibilitet.

Jeg beholder den langsiktig, for pÄ et tidspunkt vil det startes forsÞk pÄ posisjonering frem mot levering av nybygg pÄ feit kontrakt og store utbytter:)

1 Like

Akkuratt. Om selskapet ikke klarer Ä Þke inntekt pÄ signifikant hÞyere oljepris blir jeg meget skeptisk.

BW Offshore: Contract extension for Espoir Ivoirien

Her vil jeg tro det etterhvert blir mulig Ä reforhandle vilkÄr.
BÞrsmelding pÄ en lÞrdag av alle dager - dette gir rom for spekulering eller konstatering.

2 Likes

Hva skjer idag da, hehe

Egentlig en no brainer spÞr du meg. Lettet litt pÄ beholdningen. KjÞper tilbake seinere om kursen gÄr ned.

1 Like

I tillegg til analysen Wonka lenket til sÄ er dette siste handelsdag fÞr q1-resultater fredag. Det kan vÊre et lite forventningsrush fÞr q1.

1 Like

Vil tro q1 veier tyngre enn oppdatert kursmÄl. Dette var uvanlig kursbevegelse av bwo i dag. Kanskje trenden snur nÄ. Det er tross alt ingen grunn til at kursen er sÄ lav.

BW Offshore: Annual General Meeting 2022 - Minutes

BW Offshore: Awarded limited notice to proceed for Shell’s Gato do Mato development in Brazil

1 Like

NĂ„ bĂžr det virkelig begynne Ă„ lĂžsne igjen for kursen. Spennende i morgen.

1 Like

ForhÄpentligvis begynner inndekning av shortposisjonen pÄ 1,3 mil aksjer nÄ.

Mmmm
sitter i ro🙏