Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BW Offshore Limited (BWO) 🛢

Skulle nesten ønsker jeg hadde litt mindre aksjer slik at det hadde vært lettere å komme seg ut

Det er vel et slags “luxus problem…” :wink:

Men det kan nok være greit å ha litt tørt krutt i reserve, utover sommeren og høsten.

Skumle skyer på himmelen ja. Venter på Q1 resultatene før jeg foretar meg noe. Bør være helt adekvat cash flow.

BW Offshore: Mandatory notification of trade

BW Offshore: Statement regarding ship-recycling reports

BW Offshore: 2022 Annual General Meeting - Notice

Går trått om dagen. Ser frem mot Q1 - de fleste EP selskapene leverer svært gode resultat, merkelig nok.

1 Like

Imponerende innsats av BWO på børsen i dag!

2 Likes

BW Offshore: Invitation to Q1 2022 Presentation 27 May

Venter i spenning. Denne posisjonen ryker tvert om ikke det skjer noe med kursen etter q1

Kjøpes på 25 ish, selges på 30 ish. Stabil 20% trading aksje dette. Selv om den får positiv oppmerksomhet i det senere, så henger kursen langt etter. Kanskje 2023 blir året for denne?

1 Like

Den saken der grei, men om kursen ikke responderer på høy oljepris er det ingen grunn til 2023 blir året.

Aksjekursen vil vel ikke gå før det nærmer seg inntektsøkning og markedet posisjoner seg for dette. Pdd er det lenge til nybygg er klart, og dårlig visibilitet.

Jeg beholder den langsiktig, for på et tidspunkt vil det startes forsøk på posisjonering frem mot levering av nybygg på feit kontrakt og store utbytter:)

1 Like

Akkuratt. Om selskapet ikke klarer å øke inntekt på signifikant høyere oljepris blir jeg meget skeptisk.

BW Offshore: Contract extension for Espoir Ivoirien

Her vil jeg tro det etterhvert blir mulig å reforhandle vilkår.
Børsmelding på en lørdag av alle dager - dette gir rom for spekulering eller konstatering.

2 Likes

Hva skjer idag da, hehe

Egentlig en no brainer spør du meg. Lettet litt på beholdningen. Kjøper tilbake seinere om kursen går ned.

1 Like

I tillegg til analysen Wonka lenket til så er dette siste handelsdag før q1-resultater fredag. Det kan være et lite forventningsrush før q1.

1 Like