Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

BW Offshore Limited (BWO) 🛱

Da kan det jo tyde pÄ at vi nÊrmer oss en hyggelig melding

En slik melding nĂ„, ville vel rĂžske den lĂžs fra 20’ tallet for godt (?)

2 Likes

IfĂžlge mld;

“BW Offshore has entered into a short-term extension for Espoir Ivoirien from 4 April to 15 May 2022 to allow time to finalise terms for a further contract extension.”

Det knives vel om hvor store pÄslag BWO skal fÄ pÄ vidre forlengelse
 (?)

2 Likes

Flott med en liten rekyl, men fþles dog “billig” da det helst skulle vért noe stþrre volum.

Det ser ut som at dette blir siste dag pÄ leenge med kurs under 30,-
Godt driv i aksjen nÄ, og teknisk veldig bra etter mitt syn.
God PĂ„ske til dere alle! :hatching_chick:

God pÄske. Kan se ut som SMA 50 kan bryte over SMA 200, gitt at kursen holder seg over 29,5 ish. Om dette skjer fÄr vi en meget god teknisk idikasjon.

Og det ser nesten likt ut i BWE, det ser ut til at 50d vil bryte opp igjennom 200d i lÞpet av fÄ dager! :hatching_chick:

Holder kursen seg pÄ dette nivÄet, gjerne noe hÞyere, fÄr vi gc neste uke og bye bye 30. Var der samme som skjedde rundt 9 i SOFF tror jeg.

1 Like

Bye bye 30 - hello 25
24 :joy:

1 Like

He he
 :wink:
Det alltid noen gode tilbud i PĂ„sken, vet du


(Kan selvfÞlgelig hende at tilbudene blir ennÄ bedre over PÄske
, ser den
)

1 Like

Har selv begynt Ä selge meg ut av bÄde dno og min kjÊrekomne Akastor. Har troen pÄ begge men derisker litt med oljen pÄ hel og for Ä kjÞpe bwo med begge henda om vi gÄr lengre ned enn dagens kurs.

1 Like

Tok litt i dag, og tar gjerne mer pÄ 24-26. Solgte ut alt pÄ 30+, sÄ fÞlte meg litt naken uten bwo i portefÞlgen.

2 Likes

JĂŠvlig treig denne var i dag

Vi venter i spenning, til Cobas asset management vil Ăžke fra 5 til 10%, eller andre stĂžrre begynner Ă„ vĂ„kne opp Ă„ henge seg pÄ 
(Jeg bare spekulerer selvfþlgelig, men jeg blir heller ikke overasket om det skjer noe litt stort og “plutselig
” her
) :wink:
Da blir det “God PĂ„ske”!

1 Like

Venter i spenning selv, kjĂžp meg kraftig opp ila dagen

1 Like

Aksjen har jo utrolig god stĂžtte i det omrĂ„det som er testet fra oppside nÄ , bĂ„de 50d, (som har krysset 200d) 100d og 200dagers snitt, alt sammen er nĂ„ testet fra oppsiden, og en oljepris som ser ut til Ă„ ha bunnet ut (spĂžr du meg) og Ăžkt igjen i dag! NĂ„ mĂ„ kineserne snyte seg i nesa og komme i sving igjen, sĂ„ ser jo dette “helt lĂŠkkert ut”!!
NĂ„ kan du nok feire PĂ„sken med litt boblevann og mere til
 :wink:

1 Like

EIA tall i dag og API i morgen, hvilket kan medfĂžre oljepris dupp i amerikanske markeder om det er stor oppbygging av olje.

Ingen “negative bĂžlger” nÄ  :wink:

Jinxing tror jeg ikke pÄ, empiri og analytisk data derimot;) vi fÄr det endelige svaret pÄ oljelager telling i morgen. Det skal likevel presiseres at bwo kursen ikke i nevneverdig grad har korrelerer med oljeprisen - over egentlig lang tid.

Edit: etter oppgangen vi nÄ ser pÄ oljeprisen vil jeg forbauses om det blir lagerbygging. Edit2: kanskje vi fÄr en veldig fin dag i morgen pÄ bÞrsen.

BWO har nÄ slÄtt seg gjennom bÄde 50, 100 og 200d glidende snitt. Det ser spennende ut.

Virker ogsÄ som om noen kjÞper seg opp pÄ morgen kvistene