Ja, du har sikkert rett i at de nevnte fond mm solgte seg ut raskereâŠ
NĂ„ fĂ„r de komme seg inn igjen, fĂžr kursen er pĂ„ 50â tallet! 
Jeg tĂžr gjette pĂ„ at BWO gĂ„r ned til ca 27,4 for sĂ„ Ă„ hoppe opp pĂ„ tretti tallet igjenâŠ
Test av Golden Cross, bÄde 50 og 200 dagers glidende snitt.
Morgendagen vil vel vise hvor feil jeg tokâŠ
Med oljen pÄ hell blir det heller ikke vanskelig for algobotene Ä drive kursen nedover.
Nei, det er sikkert riktig⊠jeg prĂžver meg bare pĂ„ Ă„ fĂ„ litt âerfaringâ med TA, sĂ„ vi fĂ„r se i morgen. Men Roboter og VindmĂžller er vel ikke lurt Ă„ sloss imot.
Jeg mĂ„ kanskje over til soff igjen allikevelâŠ, men har (har hattâŠ) fĂžlelse av stĂžrre risiko der. Men det er kanskje bare âhĂžydeskrekkâ av meg. SĂ„ den gikk i pluss ogsĂ„ i dag, og pĂ„ stort volum.
Men jeg synes at det bÞr gÄ an Ä vekke opp BWO ogsÄ.
âKill fucâŠs Robotsâ!!
Jeg tok en nĂŠrmere titt pĂ„ BWO Long Term Incetive Program datert 8 mars, og sĂ„ litt pĂ„ hvor stor tro/hvor mange aksjer CFO, CEO og flere i ledelsen eier, i tillegg til de nevnte opsjoner i meldingenâŠ
Dette er et selskap hvor de som sitter i ledelsen har Tro pÄ selskapets fremtid, og faktisk sitter med store private verdier i aksjer i eget selskap. Antall aksjer pÄ de respektive stÄr detaljert nederst i meldingen.
Ikke alle selskap hvor ledelsen tĂžr Ă„ leke med Egene penger, det er jo lettere Ă„ leke med de andre/aksjonĂŠrene penger, men ikke ha tro nok til Ă„ satse egenerklĂŠring penger i eget selskap!
Tenker at Cobas Asset Mannagement, og flere til, bare gleder seg over Ă„ kunne Ăžke sin andel, til under 30,- 
NÄr blir GdM prosjektet offentliggjort?
Ser Shell, nÄ sÞker Operations Manager.
Lagt ut for 3 dager siden.
Da kan det jo tyde pĂ„ at vi nĂŠrmer oss en hyggelig meldingâŠ
En slik melding nĂ„, ville vel rĂžske den lĂžs fra 20â tallet for godt (?)
IfĂžlge mld;
âBW Offshore has entered into a short-term extension for Espoir Ivoirien from 4 April to 15 May 2022 to allow time to finalise terms for a further contract extension.â
Det knives vel om hvor store pÄslag BWO skal fÄ pÄ vidre forlengelse⊠(?)
Flott med en liten rekyl, men fĂžles dog âbilligâ da det helst skulle vĂŠrt noe stĂžrre volum.
Det ser ut som at dette blir siste dag pÄ leenge med kurs under 30,-
Godt driv i aksjen nÄ, og teknisk veldig bra etter mitt syn.
God PÄske til dere alle! 
God pÄske. Kan se ut som SMA 50 kan bryte over SMA 200, gitt at kursen holder seg over 29,5 ish. Om dette skjer fÄr vi en meget god teknisk idikasjon.
Og det ser nesten likt ut i BWE, det ser ut til at 50d vil bryte opp igjennom 200d i lÞpet av fÄ dager! 
Holder kursen seg pÄ dette nivÄet, gjerne noe hÞyere, fÄr vi gc neste uke og bye bye 30. Var der samme som skjedde rundt 9 i SOFF tror jeg.
Bye bye 30 - hello 25âŠ24 
He he⊠
Det alltid noen gode tilbud i PĂ„sken, vet duâŠ
(Kan selvfĂžlgelig hende at tilbudene blir ennĂ„ bedre over PĂ„skeâŠ, ser denâŠ)
Har selv begynt Ä selge meg ut av bÄde dno og min kjÊrekomne Akastor. Har troen pÄ begge men derisker litt med oljen pÄ hel og for Ä kjÞpe bwo med begge henda om vi gÄr lengre ned enn dagens kurs.
Tok litt i dag, og tar gjerne mer pÄ 24-26. Solgte ut alt pÄ 30+, sÄ fÞlte meg litt naken uten bwo i portefÞlgen.
JĂŠvlig treig denne var i dag
Vi venter i spenning, til Cobas asset management vil Ăžke fra 5 til 10%, eller andre stĂžrre begynner Ă„ vĂ„kne opp Ă„ henge seg pĂ„âŠ
(Jeg bare spekulerer selvfĂžlgelig, men jeg blir heller ikke overasket om det skjer noe litt stort og âplutseligâŠâ herâŠ) 
Da blir det âGod PĂ„skeâ!
Venter i spenning selv, kjĂžp meg kraftig opp ila dagen