Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cannabis-selskaper - generell tråd

Hvilke aksjer trader du, if you don’t mind me asking?

Sitter rolig i weed og hmmj

1 Like

rainbow factory på shareville er fyren du vil snakke med eller sjekke ut @Oivran

1 Like

@Oivran Jeg har også brukt Nordnet til å handle Aurora og Canopy. Funket til mitt bruk, selvom jeg synes det var litt knotete.

Vær obs på kurtasjen på de forskjellige kontoene hvis du skal trade aktivt.

https://www.nordnet.no/tjenester/prisliste.html

1 Like

Skal denne lengre ned, eller er det en korreksjon vi ser? Jeg plukker prøver å fiske litt rundt 20-22

10% ned på hmmj i dag :o
Hvor langt ned skal vi før helga?

1 Like

Takker, plukket litt ACB på 8,7 før jeg så denne. Satser på at den bouncer nå.
Aventer litt med WEED, da den kan være Canadas “bitcoin” når det kommer til hype

1 Like

Ikke godt å si. Jeg solgte litt over 30-tallet og planen er å sitte med resten i noen år. Tar også litt mer om den dupper ned mot 20

Ser ut som du kan få ønsket ditt oppfyllt i dag :wink:

1 Like

Der ser man! Hadde dessverre ingen ordre inne på 20-tallet

Synd :wink:

Hei, noen som har vært borti POTN?
Jeg tror på enda en dobling innen 1 mnd. Det er lotto, men her er det muligheter :slight_smile:

PotNetwork Holding, Inc.DatterselskaperDiamond CBD Inc.

Potnetwork Incorporated
Sunrise Auto Mall, Inc.
First Capital Venture Inc
Element Trading Technologies LLC
United Mobile One Services, Inc
Bel Ea Co.
Diamond CBD Inc.

Her er det spesielt Diamond SBD Inc som er verdt å merke seg…

POTN’s key operational subsidiary, Diamond CBD, posted approximately $14.5 Million in revenues in 2017. This is in comparison to sales of $1.6 million in 2016 and more than 70% higher than initial 2017 revenue estimates of $8.3 million.

1 Like

Ser lovende ut før åpning i dag.

2 Likes

Ja, men her kommer det nok til å svinge litt. Så når de bekrefter regnskapstallene så skal du se det blir fart igjen. Den har vært oppe i ca ,95 for en ukes tid siden.
Har troa på godt over dollaren her med hjelp av noen få gode nyheter :slight_smile:

Det er en gammel kurs. Da Yahoo Finance stengte APIet sitt mistet jeg kurser for en del aksjer. Per nå har jeg kurser for amerikanske, norske, svenske aksjer og kryptovalutaer :smile:

Legger kanadiske på to-do listen :wink:

2 Likes
1 Like