Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cannabis-selskaper - generell tråd

https://www.forbes.com/sites/tomangell/2018/02/15/democrats-forming-consensus-on-marijuana-legalization/2/#363d8b251967

1 Like

https://www.facebook.com/jameswestml/videos/1737150703009530

1 Like

Village Farms (VFF) og Emerald Health (EMH) har fått godkjent sin lisens for PureSunfarms JV’et. Forventer store bevegelser i disse (endelig) til uka!

Har mye i begge selskapene fra før, men kjøper mer frem til salgslisensen er på plass også :slight_smile:

1 Like
1 Like
1 Like

Tenk om Cannabis ble legalisert i Norge… da kunne vi startet butikk her til lands!

1 Like

Da skal du se Storbonden Gostemning i aksjon ganske fort! :man_farmer::man_farmer::man_farmer:

2 Likes

Mon tro om man kan søke om tilsvarende i Norge eller er lovverket her til lands for strengt?

1 Like

“Siden den danske regjeringen vedtok et fireårig prøveprosjekt om medisinsk cannabis, har totalt 17 firmaer og enkeltpersoner søkt om tillatelse til å dyrke og håndtere cannabis til medisinsk bruk.”

Hadde jo vært helt fantastisk for norge om vi hadde fått et slikt politisk gjennombrudd!
Nå har jo danskene alltid vært 100 skritt forran oss på den fronten; de har jo en egen fristat (Kristiania) hvor kjøp og salg ikke reguleres av myndighetene - Så jeg vil tro det er en stund til vi får en slik melding… Dessverre :disappointed_relieved:
Med mindre Venstre vinner valget (ja, LoL).

Er det bare venstre som er for dette? Hva med MDG? Tenker om man kan få til en deal om at dette blir strengt bevoktet og regulert så burde det være mulig? Som et prøveprosjekt? Kan søke innovasjon Norge om penger til start-up? :slight_smile:

Har snakket endel med MDG og stemte på de for 2 valg siden; var tom medlem 1 år. Jeg oppfatter dem som litt nikkedukker på det området. Det var en “viktig” sak for dem helt til de kom seg inn i Stortinget. Ja, du har vel fått med deg hva MDG har gjort på de siste årene etter de kom seg til Oslo… Det er i hvert fall slik jeg har oppfattet det dessverre. Men om venste vinner tipper eg de røde og MDG backer de opp på legaliseringen.

1 Like

Hvis du får noe til der så gi meg en lyd :sunglasses:

1 Like

Jeg har 200 mål dyrkningsjord, hvor melder jeg på me? :smiley:

PM meg adresse så kommer eg løpendes med frø og jødsel. :rofl:

Jeg er allerede medisinsk bruker, trenger du en test person til og teste varene er jeg klar. :grin:

2 Likes

Jadu!!! :star_struck: Er det ikke bare ca 50 stk i hele norge som har medisinsk pass?
#jellybeanz

1 Like

Wow, dette var jo større respons enn jeg hadde forventet. Nesten så vi må opprette en egen tråd :smile:

2 Likes

Er mange flere som har det nå. :slight_smile:

1 Like