Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Canopy Growth Corporation (WEED, CGC) 🚬

Kan godt roe seg litt ned nÄ, 93% pÄ 10 virkedager :sweat_smile:
Fortsatt mye som blir kjĂžpt premarket dog.

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @NoBrain (17 likes)
  1. @Gostemning (15 likes)
  1. @theroger (6 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Nocturne (5 likes)

  2. @Snoopzter (5 likes)

  3. @Superstefan (4 likes)

  4. @Kakebart (3 likes)

  5. @Rahl (1 likes)

  6. @senci123 (1 likes)

  7. @Laffe (1 likes)

Gratulerer!

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @NoBrain (17 likes)
  1. @Gostemning (15 likes)
  1. @theroger (6 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Nocturne (5 likes)

  2. @Snoopzter (5 likes)

  3. @Superstefan (4 likes)

  4. @Kakebart (3 likes)

  5. @Rahl (1 likes)

  6. @senci123 (1 likes)

  7. @Laffe (1 likes)

Gratulerer!

2 Likes

NÄ har det gÄtt sidelengs siste uken. Ikke rart. :moneybag: Folk mÄ jo fÄ ta gevinst.
Jeg sitter fortsatt inne med alt siden jeg jeg sist erklĂŠrte salg; hvem flere henger fortsatt med? Sliten i armene? :joy:
Her er litt lesestoff om shorteren som var ute med leppene sine og fikk markedet til Ă„ skvette litt i trusen:
https://finance.yahoo.com/news/notorious-short-seller-come-swinging-161900794.html

Her er litt perspektiv fra CEO:
https://finance.yahoo.com/video/canopy-growth-ceo-bruce-linton-181835979.html

Ellers har RSI roet seg litt og volumet ser jo bra ut. Ser ikke noe grunn til Ä fÄ panikk helt enda; men fÞlger nÞye med fra mobilen om dagene.
Har tatt med Village Farm og Aurora her for Ă„ vise at det er en tydelig sammenheng mellom aksjebevegelsene og sektoren generelt. Jeg syntes egentlig det er betryggende at det er hele sektoren som korigerer og ikke bare Canopy.
Feel free to share them thoughts. :vulcan_salute:

Betryggende Ä se en generell Þkning, ETF tror jeg jammen meg heller ikke er dumt. Syntes det virker som at bulls har kontroll, tror den gÄr sideveis/noe ned nÄ de fÞrste ukene i september fÞr raketten fortsetter. Har sikret noe gevinst og fult mulig jeg vil gÄ inn med mer enn en dobling dersom den bryter ath.

Obs dette er Weed tickeren og ikke CGC.

7 posts were merged into an existing topic: Cannabis-selskaper - generell trÄd

BĂžrsmeldinger og artikler september 2018

https://seekingalpha.com/article/4205844-canopy-growth-king-cannabis-come-cheaply

Om ikke dette er en boble, sÄ vet nÄ ikke jeg.
Sales 66.14M
Market Cap 10.36B

Dette er helt kokko.

3 Likes

Legalisering i Cannada snart. Det kommer til Ă„ Ăžke salget bittelitt.

Det er klart, og av verdsettelsen ogsÄ priset inn, og vel sÄ det.

Er vel snart priset til at det er legalisert i hele USA og deler av verden

Canopy Rivers

1 Like

Sett pÄ det? Har ikke lest hva investeringer det gjelder men sÄ den gikk ned endel


Canopy Rivers

Ja. Har lest meg litt opp pÄ Canopy Rivers. Var klar til Ä ta et lodd i dag hvis jeg fikk den til rundt 5 CAD per aksje. Men Äpnet alt for hÞyt og det ble fÞlgelig ingen handel. Fortsetter Ä overvÄke denne en stund framover med tanke pÄ handel. Samlet noen nyttige lenker med informasjon under.

1 Like

You’re the man :slight_smile:

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @NoBrain (13 likes)
  1. @Gostemning (10 likes)
  1. @Snoopzter (5 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Superstefan (4 likes)

  2. @theroger (3 likes)

  3. @Kakebart (3 likes)

  4. @aksjefokus (2 likes)

  5. @Rahl (1 likes)

  6. @Evilfreud (1 likes)

Gratulerer!

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @NoBrain (13 likes)
  1. @Gostemning (10 likes)
  1. @Snoopzter (5 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Superstefan (4 likes)

  2. @theroger (3 likes)

  3. @Kakebart (3 likes)

  4. @aksjefokus (2 likes)

  5. @Rahl (1 likes)

  6. @Evilfreud (1 likes)

Gratulerer!

Cannabis versus crypto: Which has been the better performer?

1 Like

100 dollar price target :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Market Cap $9.13B
Sales $66.14M
P/Sales: 138

Den prisingen er helt spinnvill.

Velkommen til en verden der fundamentale verdier og fremtidige kontantstrĂžmmer blir totalt ignorert. Vi lever i en syk verden.