Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cardano

https://cryptoslate.com/slow-and-steady-but-cardanos-shelley-was-built-diligently-and-systematically/

4 Likes

Teknisk så ser jo Cardano rimelig bra ut (ADABTC). Ligger og stanger mot .00000693, og stigende bull volum.

2 Likes

Det ser ut som den bryter opp mot Bitcoin på weekly ja :ok_hand: og mot dollar for den saks skyld :grinning:

Det er vel en cup and handle vi bryter opp fra👍

2 Likes

:muscle::rocket:

2 Likes

Ukens candlestick ser ut til å bli ganske bra! :star_struck:

4 Likes

Kun Btc og Eth som er mer omsatt hos Binance :muscle: Den kommer som en kule nå :rocket:

2 Likes

Ser ut som 9. plass ifølge coinmarketcap siste døgnet, men bra volum!

2 Likes

Derfor jeg skrev Binance ja :+1:

1 Like

Hehe, hvilken børs bruker du?
Bruker stort sett binance selv så der jeg følger med på volumbalanse osv :slight_smile:

1 Like

Alt for mange… bruker dem lite. Men har tapt mye, så kanskje det veier opp :sweat_smile: De jeg har brukt mest er Binance, Bittrex, Kucoin - og coinbase pro for å kjøpe meg inn.

1 Like

Hehe. Ja i 2017-boomen tror jeg at jeg hadde konto på 12-15 børser. Men nå går 99% av alt på Binance.

1 Like

Kan se ut som neste rykk er igang allerede…

1 Like

Det var litt “ruskevær” i går. Men deilig å se at vi er inne på rett spor igjen idag :grinning:

Kanskje lurt å sikre litt her for dem som har ADA, zoom litt lenger ut - ser ut til å være en del motstand rundt dette nivået…?

Kanskje, kanskje ikke. Jeg vekslet om litt ADA til NOK idag. Ikke fordi jeg tror toppen er nådd. Kun fordi jeg har handlet en god del i det siste og trengte noe kontanter.

Det fundamentale er jo totalt annerledes siden sist vi var på disse nivåene og det trykkes noen helt andre summer fiat nå enn da.
Synes også det tekniske ser bra ut.

Bryter vel opp av flagget nå med target i overkant av 0,1 usd.

Kan godt hende - la bare merke til at det ser ut som en del teknisk motstand på dette nivået, så bare chartet på cmc men tenkte var verdt å si ifra i tilfelle folk glemmer å zoome ut…! Ville i hvert fall sjekket fibonacci, er enig i at det nok er mye å gå på på oppsiden - det gjelder mange coins selvsagt :slight_smile:

1 Like

Det er viktig å zoome ut ja, men tror det gjøre like mange tabber om ikke fler når det gjelder folk som selger for tidlig. Om det gjelder aksjer, krypto eller andre assets så tror jeg mange har en tendens til å selge for tidlig når asseten er inne i et bra momentum. Har gjort det selv haugevis av ganger :slight_smile:

1 Like

Opp nye 13% idag :slight_smile: så det ser bra ut :slight_smile:

1 Like