Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Helt banebrytende, Sherlock.

Så hvordan forventer du adoption vil være etter full lansering av dApps/Smart contracts? Fortsatt svært lav?

1 Like

Det vil jo tiden vise. Ingen har fasit.

Med den tilnærmingen der burde du jo ikke investere i noe annet enn fiat, der inflasjon er sikkert som banken.

Dersom man faktisk setter seg litt inn i Cardano sitt økosystem, ser man at sannsynligheter for høy adoption er ganske høy. Derav god risk/reward til krypto å være.

Hvorfor er sansynligheten høy?

Noen som har tro på litecoin?

2 Likes

Det er der det skurrer litt, hadde mcap vært en hel del lavere hadde jeg sett rom for god rr men personlig synes jeg den er høy i forhold til mye annet innen krypto. Tviler ikke på at mcap skal enda høyere men risiko for en flopp er tilstede og kan også sende kursen ned.

1 Like

Hva kan du av teknisk analyse?

Jeg ville startet der, satt meg inn i det og gradvis lært mer om ulike krypto.

Etter min mening er det veldig mange bra prosjekter innen krypto, men det er også mye scams.

Feks Fantom er et bra prosjekt, men den har gått ganske mye siste dagene og er ikke på et nivå jeg ville kjøpt nå.

Personlig holder jeg en knapp på at markedet skal ned før det skal videre opp. Og da gjelder det stort sett hele kryptomarkedet.

2 Likes

tether :see_no_evil:

1 Like

Kulten bare vokser og vokser :see_no_evil:

Håper på en liten dipp eller at ada holder seg på dette nivået 2-3 uker til. Mulig jeg klemmer til.

Sjekk gjerne ut Hex.com. Selv gjort store penger der siste 1,5 år.

Tenk om han hadde gjort det motsatte av det du anbefalte her :joy::joy::joy::money_mouth_face:

Vet ikke hva dere gjør, men jeg kjøper ikke en drit - jeg lager :smirk:

Ja han kunne tjent 7,5% om han hadde kjøpt FTM som var den ene jeg nevnte, jeg står ved at jeg tror markedet totalt sett skal ned før vi ser den virkelige oppgangen. Jeg liker ikke å anbefale folk å løpe etter når kursen har tredoblet seg allerede :grin: den kan gå mye lenger selvsagt, feks til 0,65$, uansett er det vel ikke akkurat det motsatte av det jeg anbefalte. Kan ikke se du har svart ham på spørsmålet, det gjorde derimot jeg :pray:t2:

edit: la inn noe jeg tror kan bli kursmål, men likevel bedre for meg å vente.

Bare slapp helt av du :blush:
Regner med du så humoren i det. Regner også med at du har fått med deg at jeg er Fantom-tilhenger. Så når du mente at det ikke var lurt å kjøpe på dette nivået, så klarte jeg ikke holde fingrene borte fra tastaturet når den var opp 20% dagen etter.
Jeg anbefaler heller aldri noen å kjøpe noe.

Fight fight fight fight!

Nei, jeg så ikke humoren i det, kall meg gjerne en tørrpinn.

Annet enn at det er 7,5% og ikke 20% er vi ellers enige :ok_hand:

Forresten liker jeg godt når andre forklarer med egne ord hva de liker ved en investering, noe jeg ikke selv gjorde ang fantom, for det gjør det lettere å gjøre egne vurderinger!