Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Jeg er litt misfornÞyd med unidex for tiden, synes de burde ha beholdt charting-lÞsningen de hadde inntil ny er pÄ plass som funker for alle chains.

SÄ for meg er ny charting-lÞsning viktig en potensiell trigger, for da kan vi dele charts - mange tokens som ikke har charting pÄ tradingview or coinpaprtike osv, sÄ det blir bra!

Ellers er leverage-trading den stÞrste triggeren, de har et samarbeid med Perp (perpetual protocol) pÄ gang, og skal prÞve Ä fÄ et grant fra dem (pott pÄ 7,5mill).

Jeg synes det fortsatt er noen smÄting i UI som er litt dÄrlig, synd for det tekniske funker veldig bra. Enhver trader med respekt for faget sitt burde se mulighetene i Ä bruke Unidex men det er volum gjennom plattformen som vil pÄvirke kursen, og forelÞpig synes jeg det er merkelig lavt!

Hvis leverage-lÞsningen funker bra er det nok en del tradere som vil prÞve, og leverage kan Þke volumet enormt. Dessuten nÄ med KYC krav rundt omkring bÞr det bli mer interesse. Saken er at veldig fÄ vet om at platformen eksisterer, og de som besÞker den nÄ blir mÞtt uten charts, som vanskeliggjÞr tradingen. Men de skal snart vÊre i orden visstnok, og det fokuseres visst mer pÄ leverage (dÄrlig vurdering etter mitt skjÞnn).

Jeg leser charts med kortere timeframe

Uansett er poenget at jeg tror han fÄr en bedre inngang ved Ä vente, men jeg tar ofte feil :slight_smile:

SkjÞnner. ForstÄr heller ikke den strategiske retningen de gÄr for, men det spÞrs vel litt pÄ tidshorisonten. Jeg vil ha gains denne syklussen, men Krunal tenker vel noen Är fremover.

Vil ikke leverage Ăžke volumet, og dermed verdien av Unidx?

1 Like

Jo leverage kan mangedoble volumet, men kommer jo an pÄ om traderne finner plattformen :sweat_smile: kommer ogsÄ sn pÄ hvordan volumet regnes ut, 0.16% av en ordre som koster 1000$ men som trader 100.000$ er jo 160$, det er litt stivt og sÄ vidt jeg vet Þnsker Krunal at det skal vÊre konkurransedyktig.

Helt enig i at jeg Þnsker Ä fÄ en skikkelig gevinst denne syklusen her
! Men er mest interessert i Ä se volumet Þke. Er nok litt vel tidlig enda.

1 Like

Jeg har mer og mer trua pÄ Unidex, tenker det er en langsiktig investering hÄper jeg fÄr kjÞpt opp litt mere Unidex. Steget litt idag pÄ gode nyheter:

Satser nok pÄ Ä fÄ lastet opp litt mer Unidex snart :+1:

3 Likes

Dette er jo helt latterlig :joy:

Edit: jeg aber ikke hva det er du egentlig prĂžver Ă„ bevise, jeg viser bare til prosenten.

Jeg har ogsÄ sagt at den fint kan gÄ opp til 0,65$ fÞr en retrace.

PrĂžver du Ă„ lage kvalm, eller hva er greia?

Var jo nettopp prosenten jeg viste til med skjermbildet. Du nektet for mer enn 8%. Men nok om det


Hmm skjÞnner ikke hvordan du leser chartet, jeg la inn kommentaren rundt det stiplete krysset i chartet mitt over, da den var pÄ rundt 0,45$. Poenget mitt er at jeg ikke lÞper etter kursen - selv om det mange ganger kan lÞnne seg i krypto. Skulle gjerne kommet inn lavere men venter pÄ en retrace selv, har litt fantom men skulle gjerne hatt mer.

2 Likes

Den grafen har blitt manipulert av oss i Cardano-kulten, for det er ingen aktivitet pÄ Cardano.

2 Likes

Alt fĂžlger Bitcoin i store trekk, prove me wrong :stuck_out_tongue:

Du blir nok ikke genierklÊrt av en slik pÄstand :sweat_smile::see_no_evil: De fleste har nok fÄtt det med seg.

Eneste jeg kommer pÄ mÄ vÊre Lend som nÄ er Aave som gikk noe fryktelig mens hele markedet var blodrÞdt for for et par Är siden :relaxed:

Det samme gjorde ChainLink.

1 Like

Tror det er ≈ fakta inntil en annen krypto bli like stor eller stþrre en Bitcoin. Gleder meg til krypto blir uavhengig av “halvings” hos Bitcoin.

1 Like

Ser nesten litt fake ut, nÄr de tre med mest aktivitet har nesten samme antall commits. Lurer pÄ om det er en del unÞdvendige commits inne i bildet pga prestisje?

1 Like

Fin driv i denne om dagen. Skulle nano contracts bli annonsert blir det flere doblinger.

Denne ukens Macro Voices er trÄdrelevant

1 Like

Vil tipse om Unvest. Lanseres 31.08.
Les dere opp kommende uke, sÄ vet dere mer frem mot launch.

Veldig bra community og team

Kort fortalt:
‍Early investors can sell tokens before they vest, without dumping on the market

(Jeg har vĂŠrt inne siden angle round i april)