Jeg er litt misfornÞyd med unidex for tiden, synes de burde ha beholdt charting-lÞsningen de hadde inntil ny er pÄ plass som funker for alle chains.
SÄ for meg er ny charting-lÞsning viktig en potensiell trigger, for da kan vi dele charts - mange tokens som ikke har charting pÄ tradingview or coinpaprtike osv, sÄ det blir bra!
Ellers er leverage-trading den stÞrste triggeren, de har et samarbeid med Perp (perpetual protocol) pÄ gang, og skal prÞve Ä fÄ et grant fra dem (pott pÄ 7,5mill).
Jeg synes det fortsatt er noen smÄting i UI som er litt dÄrlig, synd for det tekniske funker veldig bra. Enhver trader med respekt for faget sitt burde se mulighetene i Ä bruke Unidex men det er volum gjennom plattformen som vil pÄvirke kursen, og forelÞpig synes jeg det er merkelig lavt!
Hvis leverage-lÞsningen funker bra er det nok en del tradere som vil prÞve, og leverage kan Þke volumet enormt. Dessuten nÄ med KYC krav rundt omkring bÞr det bli mer interesse. Saken er at veldig fÄ vet om at platformen eksisterer, og de som besÞker den nÄ blir mÞtt uten charts, som vanskeliggjÞr tradingen. Men de skal snart vÊre i orden visstnok, og det fokuseres visst mer pÄ leverage (dÄrlig vurdering etter mitt skjÞnn).