Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

I skrivende stund er det billigsalg på MiraiEx - dersom man har penger stående der finnes det ikke noe billigere entry (selv om man skal kjøpe for opptil 1mnok) enn MiraiEx idag.

1 Like

Mirai er generelt alltid på top2 3 der. Men er vist en MM som mangler NOK idag :smiley:

Har du tilknytning til mirai?

Stemmer. Vi mangler NOK fortsatt - utrolig mange som har solgt krypto inn i de høye prisene som har vært siden fredag.

Hybrid: Jeg eier og driver selskapet som eier mooncap.no. Vi er en av de største likviditetstilbyderene i Norge og er den største market makeren på miraiex.

3 Likes

Evil eier aksjer i Mirai, ja.

1 Like

Hvordan kjøper man aksjer i MiraiEx?

Antar han har kjøpt i en av Mirai sine emisjonsrunder

Man kjøper i emisjonsrunder. Evt via OTC. Pr dags dato er sistnevnte litt knotete siden alle salg må godkjennes i styret.

Jeg eier ca 0,3% av selskapet om jeg har regnet rett . Kjøpte meg inn i runde 2.

3 Likes

Hvor mye er Miraiex verdt?

Det er ikke offentlig pr dags dato. Dvs sist aksjen ble omsatt var når spettet gikk inn. Og man har ikke offentliggjort hva han betalte pr aksje.

1 Like

Legger igjen denne linken. Viser litt hva Unvest er og hvordan de ser for seg bruken.

Norske Nahmii girer opp.

Den får altfor lite oppmerksomhet

Vil Nahmii 2.0 være en ny token eller vil den eksisterende Nahmii oppgraderes?

Eksisterende oppgradert sånn jeg har forstått det.

Stirret på denne fra ca 4 uten å foreta meg noe. Turte ikke kjøpe :flushed:

Morsomt at du skulle dra denne opp nå, jeg har faktisk brukt litt tid å studere den i dag. Synes prosjektet virker spennede.

1 Like

Tror jeg har nevnt denne men Astro token fra astroprotocol som finnes på BSC chain ser spennende ut.

Kjøpte et liten bag med tokens for noen uker når kontrakten var på v2 ved overgang til v3 så økte de antall tokens med 100x så holders som hadde v2 token fikk 100x på v3. Den siste uken har prisen gått opp 4x siden jeg tok et lite lodd og tror nok den skal opp en del videre :v:

Token er ikke lista enda men selve main token som astro blir en liquidity token for er Laika som finnes på flere chain. Fanget den opp på radaren da Laika dukket opp på FTM.

Pust i bakken før videre oppgang eller en lenger tur ned?

Lenger tur ned

Sjekk ut hva du kan kjøpe hos Binance :slight_smile:

1 Like