Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Jeg har solgt ut en hel del, rensket Binance for krypto, halvert C10, fortsatt fullastet ellers men godt Ä ha en del fist nÄ kjenner jeg!

NFT er en scam nÄr man ser doge karakterer bli solgt for sÄ mye. Er galskap.

2 Likes

NĂŠr sagt alle krypto prosjekter har sin egen kult

KjĂžpte to tomter i Vulcanverse i fjor. Det er ca samme konsept som Decentraland.

Fordi jeg var “early adopter” sĂ„ fikk jeg et par tokens og noe annet smĂ„tteri som kan brukes ingame. Solgte to av tingene jeg fikk gratis for den nette sum av 55 000kr og 40 000kr :grin: For en syk verden vi lever i :sweat_smile:

11 Likes

Hva er tomtene verdt nÄ, i forhold til det du betalte?

Alt fra 15000 til 50000kr. Betalte 12 000kr for to tomter mener jeg. Grei fortjeneste med andre ord :blush:

Da salget Äpnet for en mnd siden var prisene 4-5x av det de er nÄ, men desverre sÄ fikk jeg det ikke med meg fÞr nÄ denne uken.

1 Like

Hehe sÄnn er det med krypto - har skjÞnt at jeg mÄ redusere antall steder jeg er investert, lett Ä gÄ glipp av gode sjanser om man ikke kan fÞlge med
! Og spesielt lett Ä bli med veien ned om man har sÄpass mange investeringer at man ikke har oversikten!

Nesten verdt et DN abonnement Ok, sÄ fÄr vi ta pÄ oss rollen som dumme. Men dette er noe vi kjenner igjen fra bobler

Åpne dette i DN-appen:
https://dnapp.page.link/H53v

Eller,

Åpne dette i nettleseren:
Innlegg: Jada, like dumme som bitcoin | DN?

2 Likes

Har noen parsec tokens om noe er interessert? @pdx ? Relativt unike ihvertfall :slight_smile:

3 Likes

Det jeg hater med crypto er at alle sier de tjener sÄ godt med penger, men ingen nevner de som har tapt mye penger pÄ det. Og hvordan kan folk tjene sÄ mye pÄ NFT? Det er jo en ponzi scheme

2 Likes

Sa ikke du at du skulle slutte Ă„ fĂžlge med etter at du mistet toget? :joy:

2 Likes

PrĂžver du Ă„ si at denne pixelerte blob’en noen kan snekre sammen pĂ„ 5 minutter ikke er verdt 123 millioner dollar? CryptoPunks: Details for Punk #3100 :innocent: :exploding_head:

1 Like

Jeg vet ikke helt hvor godt forfatterne har satt seg inn i Bitcoin. FÞr noe kan bli en valuta mÄ det forbi «store of value» stadiet. Gull har vÊrt en store of value i mange Är, men Ä bli det tok sannsynligvis tusenvis av Är (alle pÄ jorden mÄtte bli enige om at gull hadde verdi). Det er den samme prosessen som skjer nÄ med Bitcoin, bare i et komprimert tidsrom. Det er naturlig at det gir store svingninger i kurs.

Det er estimert at 2% av verdens befolkning eier BTC nÄ. Veien til 100% kommer til Ä bli humpete.

Forfatterne klager ogsÄ over at transaksjonskostnadene er hÞye, men uten Ä nevne at Lightning Network finnes
 da er jeg usikker pÄ kunnskapsnivÄet deres.

Bitcoin er allerede mye mer populĂŠr enn de som designet bitcoin laget den for Ă„ vĂŠre. Derfor har kostnadene ved systemet blitt skadelig hĂžye.

Hva i alle dager betyr dette? Har de sniklest i dagboka til satoshi - hvordan vet de det?

1 Like

Det er bare kjÞpe Ä holde bitcoin for Ä vÊre sikker, sÄ er det umulig Ä tape noe pÄ en del Är fremover? Om du begynner Ä rote med Ä selge da det gÄr ned Ä synes alt er bÊsj og aldri kjÞper igjen sÄ gÄr det sikkert Ä tape pÄ dette, eller kjÞpe andre spekulative prosjekter innen krypto :man_shrugging:

Ingen som har holdt bitcoin i 4 Ă„r har tapt penger.

old news. Ble posta her sist uke nÄr det skjede.

Ah fikk ikke med meg at det ble posta her, my bad :sweat_smile:

Uavhengig rapport fastslÄr: SafeMoon-utviklerne har lurt unna over $ 68 millioner | Kryptoguiden

sell sell sell

Kan jo pÄ en mÄte minne litt om SushiSwap og Chef Nomi som valgte lÞnnet seg selv sÄ og si :man_shrugging:, hvis det er sÄnn at dette er penger som har sÄ og si gÄtt rett i lommene pÄ Devs.

Var innom SafeMoon pÄ Discord der var det FUD men ikke pga. denne rapporten iaf.

Disclaimer ikke selv investert i SFM her men synes det er interessant Ă„ fĂžlge med :popcorn:

FĂŠlt Ă„ si det, men Safemoon/Shiba/Cumrocket/Elongate-menighetene ++ fortjener Ă„ bli brent.
Makan til tullinger skal man lete lenge etter.

Tjente en rask slant pÄ Safemoon da den var ny, men solgte fort. Det sitter en haug med folk der ute som oppriktig mener det er et godt prosjekt


3 Likes