At folk ikke forstÄr at Safemoon er en scam er en gÄte for meg.
Totalt sett er jeg nok fortsatt i minus tror jeg, har gjort en del bommerter kanman si, men tror jeg kommer ut godt i pluss.
Ingen tvil om at det kan lĂžnne seg Ă„ lĂžpe etter prisen i krypto, men «klok» av skade prĂžver jeg Ă„ IKKE gjĂžre det. Har flere ordre inne pĂ„ bĂ„de FTM og SPIRIT som begge har gĂ„tt vanvittig siste tiden, men ingen av dem er gĂ„tt inn selvsagtâŠ
Jeg tror en Ärsak til at jeg ikke kan lÞpe etter prisen er fordi jeg har for mange smÄ posisjoner i mye forskjellig, sÄ det er vanskelig Ä fÞlge med.
Jo mer jeg driver med dette jo bedre forstÄr jeg at det er lurt Ä ikke ha for mange, og velger man Ä ha mange sÄ bare la dem ligge og legge inn salgsordre men ikke aktivt trade sÄ mye, for vi kommer nok til Ä se mange som 50-100x fra bunnen i fjor.
Hva tenker folk om Glitch (GLCH) er det noen som fÞlger med? Momentum er litt borte etter at ting ble forsinket men fortsatt en interessant case, kanskje en bra inngangspris nÄ?
Lastet opp noen flere GLCH tokens why not, rydder litt opp i litt mindre assets og snevrer litt inn andre
Har fortsatt mine, men har ikke fulgt sÄ mye med i det siste. Kun de oppdateringene som er pÄ Twitter.
Var du med pĂ„ gpool idoâen?
Nei ikke vÊrt med ido for gpool, bare ryddet litt opp i tokens og snevret litt inn og sett pÄ hva jeg skal beholde og kvitte meg med. SÄ tenkte fortsatt holde pÄ GLCH
Jeg har ikke solgt noe Glitch. Satser pÄ at Q4 blir grei
Jeg er ganske bra lastet i GLCH. Det er en bra pris Ă„ laste opp pĂ„. Jeg ble ogsĂ„ med pĂ„ Gpoolâen.
Et annet tips; Unvest. Lanserer i morgen kveld. Kan bli stort.
Samme her, holder GLCH og forstÄr at ting tar litt tid. Ikke solgt en eneste med har lastet litt mer pÄ disse nivÄene.
FÞlger ikke sÄ mye for Ä vÊre Êrlig.
Jeg fÄr hjelpe til med litt info da sÄnn at lysten til Ä fÞlge med kanskje fÄr en boost
Glitch er spennende og har et dedikert community. Mye store ord som mÄ fÞlges opp med handling, men risk/reward med kun 20m mcap er lovende. SÄ sitter tÄlmodig og komfortabelt bÄde her og i Genesis Pool.
HÞrte pÄ podcast med Dominic Williams fra DFINITY hvor man fÄr litt innsikt om hvordan DFINITY fungerer en slags hybrid mellom PoW og PoS, han var ikke sÊrlig karismatisk og veldig uforbeholden pÄ hva han mente om andre blockchains og dere implemetasjoner.
De som intervjuet mĂ„tte grave lenge for Ă„ fĂ„ ut info fra Dominic og han var lite kritisk til kritikk eller diskutere motargumenter. Skikkelig betterwiser fikk ikke akkurat lyst Ă„ investere i DFINITY. Etter Ă„ ha hĂžrt pĂ„ podcastâen, sĂ„ tenker jeg at den er litt i samme bĂ„t som Solana med tanke pĂ„ at den er delvis sentralisert for Ă„ sikre nettet og oppnĂ„ bedre hastighet.
Kanskje det som er mest interessant med DFINITY er at den abstraherer vekk nettverk kompleksiteten i koden nĂ„r man skriver smart kontrakter og det er vel et bra salgs argument, men konkurransen er ikke liten i ĂžkosystemetâŠ
Fin utvikling i denne! Skulle de melde om Nano contracts blir det doble sifrer relativt snart.
Mitt pessimistiske target er 10$ i lĂžpet av dette Ă„ret.
Ser spennende ut, takk for tips.
Selv synes jeg Centrifuge (CFG) er fortsatt undervurdert og billig med tanke pÄ hva de retter seg inn mot iforhold til DeFi og real estate markedet blant annet, hvis de fÄr det til.
Takk, jeg sjekker ut.
FUD fra JPMorgan, donât sell HODL
Blir spennende Ä se utviklingen til Glitch fremover mot main net. Regner med at de ogsÄ vil ha synergisk effekt med Gpool fremover.
Gpool har vel gÄtt 5x fra ido, pÄ en drÞy uke.
Alle som hadde over 2000 glch var sikret tokens for 1000$ i gpool.
Fylte inn whitepaper men glemte Ă„ sende over pengerđ
Litt kjipt nÄ.