Hva er galt med Harmony (one) @gatesmart ?
NĂ„ hĂ„per jeg du ikke forveksler med norske HarmonychainâŠ
Kan du utdype med tanke pÄ GLCH?
Ja Drep har ikke tatt av nei og man kan ta feil og, men holder fortsatt noen tokens der tok ut noe gevinst ogsÄ og hÄper du gjÞr det med Hex
Men hvor er argumentene dine pÄ spÞrsmÄl man stiller deg, du kjÞrer samme taktikk som alle Hex fans som gÄr ut pÄ Ä disse ut folk ikke rart ingen liker Richard Keiths fint at du tjener pÄ Hex hyggelig for deg. Men du virker bitter for at de fleste her ikke er like gira
Tja gÄtt 100x pÄ Fantom 120x pÄ Cardano blant annet sÄ klager ikke, liker ikke vanligvis Ä skryte men siden du i insisterer og skryter sÄ mye av Hex sÄ skryter jeg nÄ
Oh helvete, har du noen tips til hvordan fÄ sÄ store gains uten Ä kjÞpe shitcoins?
Har hatt flaks med timing leser en del om blokkkjede teknologi og hÞrer mye pÄ podcast, men mest flaks bare vil jeg tro og mye bra tips fra andre her
SÄnn klok av erfaring i ettertid sÄ kan vi vel si at Ä kjÞpe gode coins i bear market er trikset. Har vÊrt fine priser Ä akkumulere omtrent alt av kvalitet de to-tre siste Ärene. Men da var det ikke like artig og vi var ikke like vÄkne
Men har er en som fortsatt er ganske lavt priset og bygger pÄ det spennende AI-feltet.
De skal snart over pÄ Cardano og vil forhÄpentligvis fÄ ytterligere boost av det. Har allerede gitt ut SDAO som airdrop, den har blomstret. Flere spennende airdrops venter.
Ja en kompis av meg anbefalte denne kom ikke sÄ langt men den stÄr pÄ lista mi ja
Ja, det var disse listene da. Har Fantom og UNIDEX der og har ennÄ ikke somlet meg inn
Men har holdt denne rakkeren siden ICO, sĂ„ flott Ă„ se at den endelig fĂ„r litt traction. Skjer sĂ„ mye i feltet at det er vanskelig Ă„ fĂ„ med seg brĂžkdelen. Men om Rejuve og Nunet fĂ„r like stor boost i starten som DAO har hatt sĂ„ blir det aldri for tidlig med inngang her. Ser ut som âkonkurrentenâ Deepbrain Chain har mistet det helt.
Er det noen norske banker som er mer grei enn andre nÄr det kommer til Ä bruke gevinst fra krypto til f.eks boliglÄn?
Tar du ut kryptoen via MiraiEX som er en norsk registrert side, faller ansvaret for dokumentasjon pÄ mirai i stedet for banken din. Da bryr ikke banken seg (skal vÊrtfall ikke det)
Brukte selv sparebank1 og ingen problemer der.
Takk for svar. DNB brydde seg i hvert fall tidligere i Är. Men godt Ä hÞre at det har gÄtt fint hos andre banker.
Kommer kryptoen fra en ok bĂžrs er det ikke noe problem. Kommer den fra en utenlandskbĂžrs med lit tvilsomme AML og KYC regler er det mye verre.
XRP ser spennende ut nÄ, mye som tyder pÄ at rettstvisten kommer til Ä lÞse seg pÄ en god mÄte ogsÄ.
Edit: 1,37 og brudd opp
Metamask har alltid vÊrt dyrt. Men Gasfees nÄ er helt insane. Tror jeg betalte ca 100 dollas i gasfee for samme mengde med NII for et par uker siden
Skjedde i kryptoen no da ?
El Salvador skulle ha billig bitcoin