Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

herlig å se hvor leveraged BTC er :slight_smile:

Var noen longs som ble likvidert de siste timene:

Bitcoin Liquidations-Bitcoin Liquidations Chart-Bitcoin liquidations live-bitmex rekt-Bybt

:grimacing:

1 Like

Det er Ethereum som er dyrt, ikke Metamask. Er bare å få kommet seg over på en annen blokkjede på Metamask :relaxed:

1 Like

Metamask er også dyrt!

Metamask legger vel bare på 1% avgift vel?

Metamask som lommebok er ikke dyrt, som @Buffet nevner er det ETH nettverket.

Men swap-funksjonen i metamask burde ingen bruke! mange alternativ (dapps) som ikke er så grådige

2 Likes

0.875%, som er DYRT. Selger man noe for 100.000 er det kjappe 875kr ekstra, som raskt dobler opp normale ethereum-gebyr.

Da er det bedre å handle på Unidex der fees for limit-ordre er en brøkdel (og man handler på alle ethereums desentraliserte børser samtidig). Swaps er dyrere, men fortsatt billigere enn Uniswap osv.

Er vel ikke lommeboka man snakker om, men å handle direkte fra Metamask - som jo - er dyrt.

Folkens, det neste store i krypto tror jeg blir “metaverse”. Kort forklart går det ut på at vi kan virtuelt handle i et virtuelt butikk/kjøpesenter og få en NFTv og deretter få varen fysisk i butikken. Det kan være hvilken som helst vare, alt fra bil, laptop, sko o.l og vi binder den med smart contract.

Jeg tror det er tidsspørsmål før store brands går den veien og gir kunden en unik opplevelse.

Jeg har posisjonert meg godt i Boson Protocol siden 0.8$ og den har vært helt oppe i 2.2$ nylig og ATH over 5$ et sted. :slight_smile:

Vil gjerne anbefale alle lese seg opp om en har tid/ressurser til å sette seg inn i enda et projekt.

Mitt pessimistiske mål blir 5$-10$ mot slutten av året. Gunstig inngang kan være nå og helt ned til 0.8$.(God støtte)

Kjøpes på crypto.com eller kucoin.

5 Likes

Virtuelt kjøpesenter har jo funka bra før… not.

1 Like

Tiden og teknologi endrer seg. :wink:
Mine barn kommer til å handle masse gjennom Roblox spill f.eks.

Men dette er prøvd og feilet så mange ganger før at det nok feiler igjen.

Her er en kort video på 2min som viser kort hva dComerce er.

1 Like

Kan noen være greie å forklare meg nytten ?

Sånn utover visakortet, kvittering og varen i posten ? :slight_smile:

1 Like

Nytten blir at forettninger kan skreddersy en unik opplevelse og tiltrekke nye kjøpere.
Alt blir desentralisert og vi blir ikke avhengig av store nettbutikker og deres vilkår.

Dette er altså long term og denne unge generasjonen som vokser nå vil ganske sikkert gjøre mye virtuelt, inkl. handle.

1 Like

Hvordan endres verdikjeden til det positive? Hvem har noe å hente på dette?

Skal vi kjøpe rett fra produsenter?

Jeg skjønner fortsatt ikke “edgen”? Men jeg er enkel da…

Kanskje kan du få en bedre forklaring her:

Man må vel fortsatt ha en markedsplass for dette? Markedsplassen vil vel fortsatt sette betingelser for handel?

Noe lignende ebay da?

Skjønner fortsatt ikke poenget…