Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cardano

Solana er vel opp 633% så langt i år. Burde gå under kategorien altseason. Selv om mange avstår med kjøp frem til etter de ser flere tusen prosent stigning

1 Like

Tradisjonelt sesong etter bitcoin topper ut i bullrunnet? Så får da ikke håpe det er sesong enda?!

Det kommer gjerne et ekstra byks på alts da ja, men treffer man rett altcoin så går den gjerne bedre enn Bitcoin gjennom hele runnet bare den får en enda heftigere spike i slutten av bullrunnet.

Edit:
Og ja de får selvsagt mye mer juling i bearmarkedet igjen enn Btc :wink::+1:

1 Like

Kortsiktig spekulasjon ja, historisk vinner bitcoin til slutt. Cardano har fint brudd nå

1 Like

Vi er nok uenig der fra nå og fremover. Men er på jobb har ikke tid til den type diskusjon nå :joy::see_no_evil:

3 Likes

Kjøpte mine første Cardano og Solana hos Firi 30 november kl 1729 ser jeg. God timing selv etter 600 prosent opp på Sol :rofl::rofl:

1 Like

Solana kommer til å bli bullrunnets vinner, hvis vi ser bort i fra andre små lortprosjekter

1 Like

Jesus Kristus :rocket:

1 Like

:arrow_up: :arrow_up: :arrow_up:, ser ut som Fed åpner for større oppside en liten stund frem, selv om bullmarkedet er litt tidlig (9 mnd for tidlig?) sammenliknet med forrige syklus…

3 Likes

Hva tenker dere om det de skriver?

At det ikke er mye å bry seg om?! Cardano har også hard cap på 45 millioner tokens og de følger sin roadmap uten å bry seg all verden om hva andre mener om det. Har aldri hørt k33, men påstander og anbefalinger i crypto er ikke mye å stole på generelt sett. Bitcoin er uansett det som gjelder i the long run, resten er lort over tid :yum:

1 Like

Tenker man kan ta med en klype salt det meste som kommer fra k33, er ikke dem jeg hadde hørt på når det kommer til Krypto imho. :man_shrugging:

K33 er tidligere Kaupang. Du har kanskje hørt om de?

1 Like

De ble vel en del av Acario tidligere Arcane crypto, har vel ikke gått så meget bra med dem :man_shrugging: Kanskje de også klarer å snu trenden når markedet snur.

Synes denne ChatGTP oppsumeringen her av k33 sitt innlegg oppsumerer det veldig bra.
Screenshot 2024-01-18 at 11.12.23

Er vel flere chains som har blitt kalt ghost chains opp gjennom årene, tenker time will tell hvem som overlever eller ikke. Mulig k33 har rett hvem vet, men ganske bastant artikkel fra dem uten mye research/referanser bak det.

Har lest noe fra k33 og tidligere kaupang virker mer folk som er økonomer fra tradisjonell finans og ikke følger så mye med på selve teknologien rundt blockchain og hvilket fotfeste det har utenom i verden. Kan heller anbefale å høre på https://unchainedcrypto.com/ sine podcast’er som The Chopping Block, de er heller ikke sånn super fan av Cardano eller Charles men ikke nærheten av å være så bastante i sine påstander…

Du må gjerne høre på k33, men når det kommer til kryptomarkedet så er det enkel tastetrykk for å finne det du trenger som feks. hos DefiLlama https://defillama.com/chain/Cardano

2 Likes

Lekt litt og gjort det vi mennesker elsker, se etter mønstre for å prøve å “forstå” :sweat_smile:

Rød pil tid i akkumuleringsfase, ~ 30% kortere nå enn enn sist bullrun, grønn pil høyde/range i akkfase ~1/3 del av sist. Disse danner grunnlag for grønn fase/oppgang i dette bullrunnet som er kopi av forrige run etter brudd av akkfase, med forholdene som er gitt av rød og grønn pil. Tid fra brudd til topp 30% kortere tid(blå pil) og 1/3 del økning i verdi (orange pil). Topper ut sept/okt og mot slutten av 2025 :nerd_face:

1 Like

Er på mobilen nå, men bryter ikke Cardano opp i 1 ukes chartet nå? :sunglasses:

0.8 er vel katalysatoren kanskje?

Hva er det? Konvertering du mener?

Edit antar du snakker om kursen :grinning:

1 Like

Over 0.82 så er det rett til 1.22 tror jeg :star_struck:

2 Likes

Kommer ikke til å stoppe der hvis bullrunnet er noe i nærheten av hva det tidligere har vært ifht tidsperiode i bullmode, største posisjonen min :nerd_face:

2 Likes