Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cardano

Noen som følger med på summit? Pumper bra oppover nå.

Hei, endelig kan jeg informere dere at staking poolen til Trollbitt er oppe og går :slight_smile: når det gjelder staking på ADA så kan dere sjekke ut www.trollbitt.no der finner dere guide på hvordan du gjør det. Enkelt og greit. Kom gjerne med tilbakemelding på ris og ros :slight_smile:
Den bruker grønn energi, lav fee på 1 % og har en pledge på 400K ADA og er driftet av et norsk selskap.
Til info er jeg en av eieren bak selskapet slik at skulle det være noe så er jeg bare en melding unna.

3 Likes

Hei! Jeg lurte på hvordan dere ville på enklest mulig få Ada deres over til nok?

Flytt til Firi, selg , voila NOK som kan overføres bankkonto.

2 Likes

Det var akkurat det jeg tenkte. Mine Ada skal ligge i stake pool noen år til, men bare lurte. Takk for svar

Ville fulgt med å sett om det kom stake muligheter på firi. Ser mange brukere ønsker det.

1 Like

Ok, jeg har mine Ada i daedalus wallet og staker der. Hva slags fee tar Firi for å veksle til nok?

Det finner du ut på sidene dems.

Ja, sant. Latmanns spørsmål. Sorry

Prøver en inngang i ADA her. Mulig den har litt mer nedside, men sterk støtte rundt 1.95

4 Likes

Next level TA

2 Likes

Det har roet seg veldig i denne tråden nå. Er det da man skal kjøpe seg inn igjen :thinking:

Ofte stemmer det bra. Men bitcoin styrer skuta, og må etablere seg i bullmodus før det virkelig smeller i altcoins

1 Like

Skal ikke mange dagene tilbake før Btc så ut til å gå over i bullmodus. Sikkert mange som så det samme som meg og gikk long med høy giring. Så markedet har som regel en tendens til å få disse likvidert før den går videre oppover.

Jeg sitter stille i skutta har fortsatt mine ADA i behold, kanskje bra tidspunkt å laste opp i alts på Cardano plattformen blant annet Muesli og Sundae swap sine tokens.

Charles hoskins har fått gjennomgå litt etter at hans påståtte Doktorgrad som ikke ble avsluttet aldri fant sted, samt negative tilbakemeldinger om hans personlighet når han var en del av Ethereum i boka til Laura Shin.

Men har fulgt litt med og virker som community og andre medlemmer i Cardano driver på fortsatt og er med å utvikle det i en riktig retning. Charles er front figuren for det meste 🤷

1 Like

Jeg har lastet opp i en rekke alts i det siste. Blant annet ada og selvsagt ftm. Vurdere inngang i Kadena. Har du sett noe på den?
POW og en tps på 480k virker jo nesten utrolig. Men det ser ut til være kloke hoder som er bak teknologien.

2 Likes

Har ikke satt meg så mye inn i Kadena, titta på det for en stund tilbake hørt en del bra om det.

Har hørt det nevnt i flere podcast’er hvor de nevner at Kadena er og en av de blokkkjeder som ikke er så desentralisert som litt ala det samme som Solana at de har en del trusted nodes for å til en slik høy TPS. Men igjen som godeste Andre fra Fantom sa i sin tid desentralisering er en myte :joy:

Og så blir det stadig nevnt når noen snakker om Cosmos sin Inter-Blockchain Communication (IBC) og plattformer som har integrasjoner mot dette, der blant annet Kadena med Chainweaver.

Har hatt den på listen har en kompis som har investert litt i den og anbefaler den, skulle gjerne ha sett en lavere inngang men potensiale er stort dersom den gjør en Solana så er det 34x fra dagens pris.

Står på listen min men må få frigjort noe kapital først :joy:

1 Like

Når er vel Kadena POW. Hvordan får man trusted nodes der?

Men ja 100% desentralisert blir det vel aldri uansett hva det er snakk om :sweat_smile:

Ja mulig misfortstod der, gjentar bare til noe jeg hørte i en Podcast på hvordan de får høy TPS og at de har noen noder i blokkkjeden som er en del av deres trusted network men stemmer jo ikke helt det. Godt mulig jeg gjentar feil bare skal finne fram podcast’en der det ble nevnt kommer tilbake på det.

Skal prøve å lese meg opp på disse og:

1 Like