Coinmarketcap sier ADA steg 25% siden i går, ikke verst…! Nyheter?
Tror det er mange som byttet fra SOL til ADA etter nedetid for SOL. Ref: https://twitter.com/Shawn_Deezy07/status/1531430455278542848
Er vel mer enn bare det vil jeg tro vært mye akkumulasjon av ADA av større spillere og så nærmer det seg launch av Vasil Hard fork.
Tviler på at Solana forsvinner tross at den har sine hickups så er det en kjapp plattform når det fungerer som det skal. Men om man vil være med på noe som er mere desentralisert så er nok Cardano mer det enn Solana. Solana har flere institusjoner og FTX som backer dem.
Cardano kommer til å bli insane kjapp hva transaksjoner angår OM implementeringen av hydra går som den skal. Alt er veldig tidlig i utviklingen, men når flere av verdens lands myndigheter bryr seg like mye om befolkningen sin som en britisk paparazzi bryr seg om privatlivet til kjendisene, kommer dette til å vokse seg større og større i årene som kommer.
Ja får se, er selv investert litt i ADA men må si at det finnes kjappere nettverk der ute enn så lenge.
Det jeg ser etter å ha hengt litt i noen Discords på både Fantom Cardano, Terra, Near og om man tenker at adoption er noe av det viktigste for at en blokkjede skal overleve så er Cardano en av de med større Communities på Discord sammenlignet med Fantom og Terra. Om man går inn i subgroups for en gitt token / dex på plattformen.
Tror Cardano ligger godt an for adoption de nærmeste årene, teknologi er viktig det også så klart men man må ikke se vekk fra user adoption.
🫡🫡🫡:beer:
Cardano og Solana i dag. Alt season?
Solana er vel opp 633% så langt i år. Burde gå under kategorien altseason. Selv om mange avstår med kjøp frem til etter de ser flere tusen prosent stigning
Tradisjonelt sesong etter bitcoin topper ut i bullrunnet? Så får da ikke håpe det er sesong enda?!
Det kommer gjerne et ekstra byks på alts da ja, men treffer man rett altcoin så går den gjerne bedre enn Bitcoin gjennom hele runnet bare den får en enda heftigere spike i slutten av bullrunnet.
Edit:
Og ja de får selvsagt mye mer juling i bearmarkedet igjen enn Btc
Vi er nok uenig der fra nå og fremover. Men er på jobb har ikke tid til den type diskusjon nå
Kjøpte mine første Cardano og Solana hos Firi 30 november kl 1729 ser jeg. God timing selv etter 600 prosent opp på Sol
Solana kommer til å bli bullrunnets vinner, hvis vi ser bort i fra andre små lortprosjekter
Jesus Kristus
, ser ut som Fed åpner for større oppside en liten stund frem, selv om bullmarkedet er litt tidlig (9 mnd for tidlig?) sammenliknet med forrige syklus…