Hvor skal Cardano nå tror vi?
Cardano blitt stablecoin)
We’re still at the Nokia stage of this technology. As these blockchains start to evolve and come out, we will see a true price discovery happen. But it takes time to really see it.
Dæven som den skøyt opp nå a
Implementering i morra da, spennende
Meget, spent på om det blir en real sell off
Kanskje, men det kommer til å skje så mye spennende i etterkant at om man lukker øynene og åpner de etter litt så spiller det antakelig liten rolle 
Det er jeg enig. Blir kult å følge med på fremover
Håper på sell on news, for jeg tror the som kommer etter blir rått og har litt kjøp noen knepp ned. Rett opp i 5 går også fint 
Det er jo ikke egentlig “sell on news”, det er “sell on happening”. Dette er jo gamle nyheter. Ellers er krypto halvsurt om dagen, så det er ikke sikkert at det tar av med det første…
Retail ble ikke rekt nok sist gang. altså 19 mai. NFT og all mulig shitcoins som flyr opp er et tegn på dette. Håper det surner, og Ada er en scam. Kommer aldri til å bli noe ut av det.
Har du kjøpt på en topp her også og solgt ut for tidlig?
Jeg sitter longterm i ADA 

Om man skal satse på en Swap/ DEX på Cardano plattformen så blir det vel denne:
Ikke mulig å kjøpe tokens enda.
Brente meg på Fantom sin Spirit 10x nedgang pga. FOMO ved å gå inn altfor tidlig. Kommer til å følge litt med men usikker om jeg hopper på med det første.
Nei lol, har ikke kjøpt helt siden jeg har vært negativ. venter til kryptovinteren
Spørs om det blir en like stor kryptovinter som det var i perioden 2017-2019, har hørt på flere podcast der det nevnes at det vil nok være flere bear marked som kommer men at det fundamentale i kryptoverden nå er veldig forskjellig fra det som var tidligere og dermed man vil ikke se en like stor nedgang igjen. Blant annet på unchained:
https://unchainedpodcast.com/bitgo-on-why-the-travel-rule-should-not-apply-to-digital-assets/
I don’t think we’re really going to enter into a crypto winter quite like what we entered before, because I think we’ve reached a critical mass. That’s not to say it’s not going to be volatile, it’s gonna be hugely volatile. But I don’t think we’re going to quite see the two year bearish period that we’ve seen in the past.
Eksponensiell vekst, institusjonelle aktører og land! på eiersiden, realisering av prosjekter som tidligere var “håp og drømmer” slik at man kan se en faktisk verdi og ikke bare teoretisk verdi. Mye taler for ett mer stabilt marked enn tidligere, men det gjenstår å se. Bitcoin kommer til å miste mer av sin dominans og (kanskje) enkeltprosjektene kommer i større grad til å definere sin verdi. Alle de som fortjener det kommer til å øke i verdi i årene som kommer, mange forsvinner.
Ja vi vil se flere og flere merges av blokkkjeder i årene som kommer, den første i sitt slag var vel Polygon sitt oppkjøp av Hermez