Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cardano

100 dollar er selvsagt ikke umulig langt frem i tid. Men må nok ikke glemme bort at mange av oss har sett på 1 dollar som en milepæl. Ganske langt fra 3 cent til en dollar.

Men nå hører man faktisk om Cardano over alt for tiden. Så mye kan skje, spess mtp hvor mye av myntene som er staket og står stille :relaxed:

Famler veldig i blinde her nå, sorry for noobete spørsmål: hvordan får jeg staket mine ada’er?:sweat_smile: og hva tjener man evt?

Det er flere måter å gjøre det på. Jeg gjør det via adalite-wallet. Ellers kan du gjøre det via yoroi-wallet. Tror også du kan gjøre det via Binance. Den er vel ikke mer enn 5-6% nå. Men det er også et styrke tegn. Blokkjeder med høy reward kan tyde på at enten har ikke folk hørt om den eller så er de skeptiske til den. Men så blir reward utbetalt hver 5 dag som igjen blir satt til staking. Så renters rente-effekten gjør jo at det blir en del mer enn 5-6%.

Sjekka litt rundt på binance nå, der jeg har kjøpt via, og fant noe som heter locked staking, men den 14-dagers locken var utsolgt tydeligvis. Virka litt rart. Sjekker ut Yoroi nå heller.

Edit: Fant det ut, takk for hjelp. Men det var da mistenkelig at det er «maintenance» hos Binance så jeg ikke får withdrawa til walleten da, før om tre timer.

100 dollar vil gi en mcap 3x bitcoin i dag. Skal man ta i med spådommene, tror jeg 10 dollar er mer enn nok😂

Nå var det ikke jeg som har slengt ut 100 dollar som mål da. Kommenterte bare at det ikke var umulig. For det virker som ingenting er umulig her. Jeg har sett tokens dette med 99,9% så opp igjen til ath og så gå 3 gangern der igen.
Cardano har jo noen helt andre bruksområder enn Bitcoin da.
Jeg kjøpte mesteparten på 3 cent. Så 1 dollar er et mål og det var noe jeg regnet med skulle ta 3-4 år. Så kan ikke klage.

1 Like

4-5 dollar tror jeg faktisk er realistisk mtp. tidligere verdi målt opp mot BTC. Og man skal ikke kimse av 4-5 gangen, for det er en heftig vekst!

4 Likes

Oh dear, var noen som satt i overkant eksponert her :slight_smile:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

1 Like

Flagg på gang i Ada:

6 Likes

Hvor lenge må man stake før det begynner å komme inn noe rewards?

4 dager mener jeg

Hmm. Da må jeg ha gjort noe galt😅 staka i ett par uker nå men ikke dukka opp noe.

Noen som ser noe galt? Dette er gjennom Yoroi wallet forresten.

Hva slags wallet er det?

Yoroi.

Hmm, er ikke kjent med den wallet. Men det virka veldig rart syns jeg, jeg har ikke store summer. Men får fortsatt litt hver 4 dag

Dette står om Cardano-staking hos Exodus

2 Likes

Det forklarer nok helt sikkert saken. Takker for oppklaring.

Ganske normalt på de fleste wallets at første utbetaling drøyer 20 dager-ish.

2 Likes