Jeg staker hos [ [VENUS] Fresco Pool
([VENUS] Fresco Pool Introduction - Stake Delegation - Cardano Forum)
Det ser ut som tiden med helt siiiiiiiiiinsyke smartkontrakter-fees går mot slutten
Finnes det noen norske som selger ADA? De har det ikke på MiraiEx hvor jeg handlet mine første bitcoins forleden. Hvor bør man kjøpe dersom det ikke er noen bra norske tilbydere?
Alle de store har det bortsett fra Coinbase da. Vil påstå Binance er den beste plassen
Ikke ett år siden en gang. Total ekstase når den bikket over 7 cent. Nå er den 85 cent
Samme på 5 cent.
Vi ser dollaren mye tidligere enn jeg forventa Skulle handla mer i 2018 på 0.06
Må ærlig innrømme at disse nivåene kom tidligere enn jeg også hadde forventet
Hva er sannsynligheten for å ta mye av market til etherum? Kan vi se ADA noen gang opp mot 100$ Spesielt ved lansering av gogen etc
Vil nok ta noen år opp ditt og mye annet kan spille inn. Blir det et nytt bearmarked før videre oppgang eller fortsetter det bare?
Nå er det flere prosjekter som migrerer fra Ethereum til Cardano. Kanskje ikke noen av de helt store til nå, men se for deg at f.eks Aave flytter over til Cardano for å spare brukerne for fees og øke hastigheten. Da vil det gå unna!
Satan, ene naboen min eier Cardano vet jeg. Damn
Ja, det blir spennende å se. Jeg suger på trading, men begynte å kjøpe smått forrige hype i 2017 ettersom jeg likte veldig godt filosofien til Charles rundt krypto tech.
Den har vokst mye, men de tallene stemmer vel ikke helt
Edit:
Ahh. kikket bare på overskriften. Gammel artikkel ja
Litt mer utprøvd siden den gang
Men har steget bra i % dette runnet også
Beklager, den stemmer ikke ja. Forstår ikke hvordan jeg kunne bomme sånn. En venn av meg som har skrevet, så forstod ikke at info om gogen etc ikke var med.
Men poenget var hvertfall at den har økt mye, det ser jo alle og enhver, men mye viktigere er fremtidsutsiktene når gogen blir lansert
Ikke noe å beklage Den er fra 2018. Det hadde ikke vært feil å vært med på den reisen heller da
Så lenge enn solgte på topp da. Ellers forsvant jo det meste etterhvert, men tilbake igjen nå då omtrent.
Kan jeg spørre hvordan vi ser ADA til 100$?
Vært utrolig om det hadde skjedd, men jeg klarer ikke å se at det skal være mulig med tanke på mcap.
Ekspertisen min er lav, men det vil jo være om ADA overtar markedet til Ethereum, noe som selvfølgelig mulig har en lav sannsynlighet. Men om deres tech blir banebrytende i form av desentralisering, smart contract.
100 dollar var bare en pris jeg kastet ut
Måtte handle litt cardano jeg nå. Selvom man som vanlig er litt for seint ute. Kanskje.