Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cardano

Ja de er ganske like enig i det ja, men mener det var en dispute mellom ledelsen som da gikk ut i Stellar, spesiellt med tanke på hvordan Stellar holdt på med pump and dump.

Stellar ser jo potensiellt som den kan ryke kraftig oppover dette året. Spesielt med tanke med avtale med Ukraina om CBDC og USDC velger dem som sin offisielle chain. Anrger litt nå på at jeg solgte min batch🤦

Mulig må inn igjen :stuck_out_tongue:

Joda, sikkert ikke det dummeste du kan kjøpe og ha i noen måneder. Men på langsikt så ser jeg ikke på den med mest potensialet.

image

720% på ett år :rocket:
Husker i fjord at jeg var helt i ekstase bare den steg til 6 cent og lurte på å ta gevinst da den steg til 8. Men nå er det nesten motsatt. Har ikke høydeskrekk i det hele tatt. Tror dette bare er starten.

3 Likes

https://cryptoslate.com/cardano-becomes-the-most-decentralized-network-on-the-market-with-majority-of-ada-supply-staked/

Angrer på at jeg ikke kjøpte mer Cardano i løpet av 2019. Åpenbart kvalitetsprosjekt. Det eneste jeg savner er mer adoption, men det kommer vel etter hvert tenker jeg :grin:

Sant nok. Tror det kommer mer av det i år :slight_smile:

Binance på Twitter nå.

1 Like

Vi får ta 2 min stillhet for de som solgte seg ut på bunnen igår.

1 Like

Da var vi forbi Bitcoin Cash :rocket::rocket:
Nå skal Litecoin og Xrp ryddes av veien en gang for alle!

4 Likes

Bryter den opp i dag tru? :slight_smile:

Edit:
Det gjorde den :rocket:

3 Likes

Alvorlig som den går

Kan ikke klage nei. Ser den begynner å rykke fra Ethereum nå. Så kan man plusse på stakingrewards også…

1 Like

Herlig å sige forbi Litecoin marketcap :smiley:

1 Like

38 cent var vel en gammel motstand fra 2018. Så den korrigerer nok sikkert noe nedover nå en liten periode før nytt byks :rocket:

1 Like

@Buffet, regner at du har fått med dette intervjuet med Charles? :slight_smile:
https://youtu.be/NX3fGKMd004

3 Likes

Har fått det med meg, men desverre ikke fått tid eller anledning til å se hele. Så får satse på se litt i helgen :slight_smile:

Fra 1:04:00 snakker han om pris prediction for ADA blant annet.

Meget dyktig kar.

1 Like

Visjonær type! Skull ønske jeg visste det før :slight_smile:

1 Like

Det begynner å bli noe trangt på timeschartet, så en større bevegelse er nok ikke langt unna. Redd det blir en tur nedover…

Hvor handler folket ADA ?