Binance
Kan du kjøpe ADA Direkte der nå? Eller via BTC?
Hadde håpet andre veien, må vel ned litt før den kan skyte opp igjen
Kanskje det er en gyllen mulighet for å laste opp mer ADA
Handler på Bitfinex. Binance er også ett alternativ.
Langsiktig skal vi oppover, men jeg sitter klar som et egg med cash for å kjøpe dersom den korrigerer nedover
Har du noe target på nedsiden for Cardano Buffet? Sitter på en fin bag, men kan alltids tenke meg mer
Nei, vil ikke komme med anbefalinger om hverken kjøp eller salg nå. Men synes hele kryptomarkedet ser ut til å gjøre seg klar for en korreksjon. Så derfor har jeg også sikret en del for å være klar dersom det skjer. Fortsetter markedet oppover så er det også bra
Vi er allerede i korreksjonen siden 9 jan.
Ja det er det som er så sykt vanskelig i dette markedet. Det er lett å se på grafen, og tenkte “hadde jeg bare kjøpt der nede og vært med helt opp…”. Det å ha magen til å sitte på hele veien er det de aller ferreste som har. Og de som har den egenskapen er gjerne med på veien ned igjen også
Har fått med meg det. Postet denne i btc-tråden etter jeg solgte:
Sikret noe igår. Er tiden inne for en liten korreksjon?
Men Cardano som hadde en topp for noen dager siden og har steget fra 3 cent til 38 cent på et år så kan man ikke kalle nedgangen en korreksjon enda, mer en normal bevegelse.
Ser etter 26k på bitcoin jeg. Vi er i bull flag nå.
@Buffet, du som har hatt Cardano en stund, hvilken wallet vil du anbefale for staking og hvilken pool? Hva er forskjell mellom Shelley-era og Byron-era? (Yoroi wallet skal være bra for nybegynnere tror jeg)
Ser f.eks her https://adapools.org/ at ENDVR topper listen.
I følge denne videoen er Saturation viktig og good metric for å velge riktig pool.
Har Ledger-wallet så da synes jeg adalite fungerer utmerket.
Har delegert til Ada ocean. Begynte med nr 1, men så ble den full så byttet til 6. De har flere pools. Samme hvilken en du tar. Du må bare sørge for at de ikke er fullt. Da får du ikke reward.
Jeg etablerte deadalus wallet for en god stund siden kun for å få stakingrewards i testperioden.
Yoroi har noen forskjellige typer ja. Husker ikke forskjellen i farten, men et rask googlesøk vil gi deg svaret
Er det realistisk av meg å tro at denne bryter ut viktig motstand nå og at vi ser minst 0.50$ før Goguen?
Vil tro det er realistisk ja. Var usikker selv om den skulle korrigere, men den ser sterk ut nå
Det er nok én av 2. Den ser sterk ut, men kan jo også være en liten bull trap på turen opp slik vi fikk i slutten av juli.
Skyter avgårde som et prosjektil både ifra usd, btc og eth
Jeg tror grunnen er denne tweeten fra Dave Lee. Jeg hadde ikke hørt om Cardano før han nevnte det. https://twitter.com/heydave7/status/1357557637240549378
Jeg har aldri hørt om Dave Lee, men har allikevel vært med siden 3 cent i ada. Og spedd på underveis da selvsagt