Ikke for å være biased, men jeg synes dette ser rimelig smooth ut
Enig. Dette ser mer enn spillbart ut allerede. Ser ut som de har finpusset på grafikken? Eller er det bare at de kjører full framerate nå? Uansett, det ser lekkert ut!
1021 stk. inne på streamen nå - 86 000 clicks.
Kommentar fra chatten:
Quagmire1428 : it’s amazing to see how much more stability this has over ARK already. DANG!! nice work guys keep it up
Detta begynne og se forbanna bra ut!!!
Kommentar fra chatten:
B4NTO : Animals ai works rip rust
Smart å bruke musikken fra AoC. Du får vel knapt bedre spillmusikk.
Kamp så passe blodig ut for et Conan-spill
Nei de vant vel Oscar for beste spillmusikk for den. Helene Bøksle er bare helt nydelig også
Musikken brakte meg rett tilbake til Conarch valley ihvertfall. Synes det så ut som de kunne være inne på noe med kampen, om noe simpel? Hva tenker du @Morti?
https://www.twitch.tv/funcom/v/107839791 spol til 50 minutter og se på litt kamp med tung hammer. Jepp, må si jeg likte følelsen av slagene der.
Syns det så bra ut det meste. Great art også. Og kropper og klær. Nå er jeg rooolig
Jeg har ikke sett noe, hauser dere hele gjengen, eller er det bare en storselger som tar rotta på de andre?
Rått å lese kommentarene deres!
Jeg trenger et referat! Må vente å se til i morgen
Måtte se den uten lyd. ( på fest ) Må si denne streamen var bedre en den første, selv uten lyd
Under combat og exploring rundt farlige dyr i Streamen, fikk jeg høy puls bare av å se på for å si det sånn!
Kommentaren til dama når jeg spurte om hva hun syntes om characteren var at “det var ikke akkurat Far Cry”. Og at kampen så treig ut, men som hun sa, det har blitt mye Battlefield 1 i det siste. Hun var interessert i byggingen da.
@Duogdu jeg har ikke noen aksjer i Funcom etter en smell med TSW. De har alltid slitt med å levere til tida og spillene har alltid vært litt “quirky”. Du vet det er Funcom som har laget det. For meg virker det som de prøver å treffe litt bredere med CE.
Det jeg er mest skeptisk til er hvor mange bugs som kommer til å være igjen ved lansering 31. januar. Greit nok at det er en early access lansering, men du får helt andre reviews av et skikkelig buggy spill og et som er spillbart. Noe som igjen påvirker salget. Det er få som klarer å redde seg hvis EA-lanseringen er skikkelig dritt.
Jeg synes spillet virker litt anderledes enn de andre spillene på markedet. På en positiv måte. Jeg liker bl.a. godt det de nevnte om at skjold gir deg mer eller mindre immunitet mot piler (så nærkamp blir viktig) og at tung angrep kan knuse skjold. Passer bra i et Conan-spill.
Blir det ny stream 30/12
Det inntrykket har jeg også. Det har litt med den litt mer “cartoon” aktige stilen i grafikken og også UI og menyer.
Jepp, jeg tror de har gått for den stilen for å komme vekk fra problemet med uncanny valley. Det er nok smart, for det var der de endte med TSW.
Lettere å få med jentene i spillet. Det begynner å bli mange kvinner på Steam. Og 12-16 åringer. Og casuals.