Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ce live stream

http://www.gamezone.com/news/watch-funcom-livestreamed-a-much-improved-looking-conan-exiles-earlier-today-3446044

3 Likes

Twitch eksperter, nå har videon blitt sett snart 11k ganger, søker man random på ARK og tidligere sendinger (på mobilappen) ligger den høyeste på rundt 12k, vil dette ha noe effekt på synlighet for Funcom slik at det blir oppdaget?

1 Like

Jeg så det. Er på ferie nå, men kan sjekke tidspunkt etter helgen.

Over 14k nå (klokka er 15:36)

2 Likes

Det snakket mye om story osv, at combat må være best osv, jeg tror det handler om å lage ett spill som flyter bra, har god grafikk og mye innhold så man ikke blir fort lei. For mye story gir bra dybde men blir kjedelig for veldig mange, combat tror jeg henger igjen hos de MMO orienterte, i survivalsjangeren skal det være enkelt og rått, det skal være crafting orientert og klanorientert, med snev av imponerede byggverk som ikke tar for lang tid å bygge og effektiv mining av resources.

Hvordan er story i RUST og ARK, 2 spill som har solgt 9 millioner til sammen? Eller Minecraft for den saks skyld. Hvordan er Combat i de samme? Må Funcom være så gode på det ene eller det andre for å tiltrekke seg spillere, eller holder det lenge med en levende verden med massevis av skapninger, mystikk og lettkledde damer, hvor man kmuseklikker på stein og trær for å bygge noe å bo i, reise ut å samel ingredienser for å bygge mer imponerende ting, kidnappe og “lage” slaver som jobber for en så man kan beholde det flotte man har bygget.

For mye krimskrams kan virke bra isolert sett av utvikler, men jeg tror det lett blir for subjektivt, og kan av mange misforstås eller gås lei av. De andre spillene har solgt meget bra i sjangeren, de har enkel combat (fraværende combat) og lite eller ingen story, iallefall de jeg kjenner.

4 Likes

Måtte ikke nei. Før de sa de skulle være markedsledende på akkurat combat. Produktet må henge sammen med hva de sier.

1 Like

Har sjekket det igjen nå og jeg ser det fortsatt jeg.
1:31. Scenen i sandstormen og de par neste hvor de er ute i ørkenen med dyp sand?

2 Likes

Og der kom den på funcoms youtube-kanal, allerede noen som ettterlyser spill-lyden…

litt interessante kommentarer, tydelig at funcom har tenkt på en del ting her:

litt over 23k har sett twitch-videoen nå.

6 Likes

Noen andre enn meg som er spent på streamen i dag? Skal rigge meg til med en IPA og følge med!

:slight_smile:

5 Likes

Kl 19:00?

4 Likes

Ja, er 19:00
Adresse: twitch.tv/funcom

Her skal det definitivt rigges til. Blir moro å se compat system og litt ordentlig gameplay. Håper også de prøver denne gangen med lyd :smile:

1 Like

Combat blir vel neste stream ? Denne skulle vel omhandle bygging og slikt?

1 Like

Jepps og pupper!!!

2 Likes

Det ser ut til å stemme! Meg som har blingset.

FInt hvis dere som ser stream i kveld gidder å gi oppdatering her underveis. Er så spent men får ikke fulgt med her jeg er

3 Likes

Skal prøve :+1::+1:

2 Likes

Da er vi minst to😢
Må på konsert i stedet :-1:

ingame lyd hvertfall denne gangen

3 Likes

Synes grafikken bare blir bedre og bedre!?

2 Likes