Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ce live stream

Synes dette så lovende ut til å være pre-EA. Grafikken er veldig bra. De har fått til mye med UE4. Gleder meg allerede til neste stream og skal ruge godt på mine aksjer :slight_smile:

2 Likes

Er jeg den eneste der ikke kan se videoen?

Nvm det virker nu :slight_smile:

Dumt med den spill-lyden som mangla, men dette er absolutt godkjent til å være den første streamen. Funcom har mye de skal vise oss etter hvert, denne var bare en introduksjon til spillet. Blir spennende å se neste stream om to uker!

4 Likes

Det er rimelig tafatt å ikke sjekke lyden før de begynner, de har ett stort ansvar ovenfor seg selv og aksjonærene, men joviale typer da… :+1:

3 Likes

Dere husker jo reaksjonen min etter den første videoen?

Dette var veldig bra. Jeg så bare den første halvtimen, men jeg likte grafikken, menyene, craftingen og en del andre ting som cc. Fiendenes AI var ikke bra. En imp merket han jo ikke før han slo den la jeg merke til.

Alt i alt, jeg er betrygget. Likte det

5 Likes

Innledningen ved at man kunne velge mellom en mann og en kvinne som henger korsfestet samt det med å skrive inn historien, navn på den papirscrollen var et fint touch. Slike små detaljer er det som skiller en lav- og høykvalitets produksjon.

CE kommer til å havne topp 5 minimum. Potensiale som nummer 1.

7 Likes

Eneste som kan få aksjen til å falle nå er at en av storeierene vil ut. Mistenker at folk som har sittet litt på sidelinjen nå kommer inn eller øker. Dette er esrly access og de har et spill som er langt forran både rust og ark på tidspunktet de ble sluppet. Tørr nesten påstå at de er forran rust der rust er på nåværende tidspunkt. Og rust har solgt 5 mill kopier. Dette blir bra og jeg håper toget er klar for 2.0kr

11 Likes

Hva tenker dere om åpning på mandag?

Har lest litt rundt, og blant småaksjonærene er det litt blandede tilbakemeldinger. Kan virke som en del ikke ser forskjellen på EA og full launch(?) Selv syns jeg det så lovende ut med mye bra, men fortsatt en del som må jobbes med, men det er vel også grunnen til at de slipper CE i EA, så de kan samarbeide med markedet?

3 Likes

Ja riktig, men krokodilla fulgte etter Bylos overalt og han ble angrepet av 2 imps da han stod ved huleinngangen og så på inngangen. Så helt ufarlig er CE ikke…

Combat-systemet blir meget viktig her, spesielt med tanke på pvp og at det blir mindre vekt på story her enn TSW. Dette er jo et survival-spill, så at combat er bra vil bety mye for salget.

5 Likes

Kan ikke sammenligne med tsw. Du må sammenligne med ark og rust. To spill som ca er blottet for story utover å raide naboen

2 Likes

De viste jo ikke noe pvp mot mennesker da, det kommer nok i neste stream. Kan ikke forvente alt for mye effekt fra “ressurser”.

Det nærmeste var vel de goblin lignende skapningene. De fløy jo vegg i mellom hvertfall :stuck_out_tongue:

De hadde tonet det ned en del i traileren, men det var der fortsatt. Jeg så det ikke nå, men samtidig så så jeg ikke etter det.

Poenget mitt var bare at i TSW kunne man komme seg unna med at combat-systemet ikke var 100% fullklaff med at storyen er så første-klasses. I dette spillet vil naturligvis ikke story ha et slikt fokus, derfor må combat-systemet være godt nok.

Og det er et litt story her også i CE, men det forsvant med den manglende spill-lyden på streamen…

3 Likes

De må overbevise om at dette er mer enn en reskin av ark, men regner med at vi får se mer i neste stream

1 Like

Da må jeg i så fall se traileren på nytt :slight_smile:

1 Like

Hvis du ser det, ta et screenshot / noter tida? :slight_smile:

2 Likes