Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cereno Scientific CRNO-B

Det var antagelig dager unna å få på plass bryggelånet - og måtte benytte transjen. Selskapet hadde ikke penger utover det de trodde ville bli en god løsning med EHG, så likviditeten var stram. Om man må ta et hardt valg så må man. Men de har løst det, veldig bra. Og det er det som betyr noe.

Vedlagt bilde som underbygger at jeg så det som en kjøpsanledning.

Selskapet lever i beste velgående og har en særdeles spennende tid foran seg. Og du får knytte joggeskoene dine🏃🏼‍♂️

2 Likes

Bra funn👍🏼 Det er åpenbart er behov for bedre løsninger! At så mye av dagens behandling har ubehagelige sideeffekter eller AE’s gjør meg enda mer fornøyd med at det er tilnærmet null AE’s med CS1.

Blir spennende å se ja. Fase 2 blir vel startet i 2020 en gang, dersom det går etter planen.
ABO tok jo inn litt av hvert i short/dødsspiral- porteføljen sin. Lavo.tv, Induct, element osv. Så det er jo bra å se at kursen her har hentet seg inn igjen.

Starter i 2020 og ferdigstilt i i løpet av 2021 hvis det går etter planen.

Formell godkjenning får vi om ikke altfor lenge, også planlagt oppstart H1 2020. Ferdig gjennomført studie H2 2021. Er du inne?

Kjenner du til studieoppsettet til fase 2?

Blir det CS1 mot en kontrollgruppe som får placebo, eller blir det kontrollgruppe som får warfarin el?

Meg bekjent har de ikke informert markedet om det enda. Men er vel naturlig at det kommer først etter at studien er godkjent.

Nei jeg er ikke det.
Blir vel russland og bulgaria studiene foregår i. Samtidig skal de endre en eksisterende medisin. Så mye at de for patent på den men så lite at de slipper fase 1 og preklinisk for den saks skyld. Tror nok det blir en lang søknadsprosses før studiene kommer igang.

De har nylig gjennomført en utvidet fase 1 med 30 mennesker… Derav kan jeg uttale meg om AE’s.

Anbefaler deg å lese deg litt opp, så kan vi snakkes mer senere om du har lyst til det👍🏼

1 Like

Hvorfor tror du det?

Har du bransjekunnskap etc i forhold til denne type søknadsprosesser?

“It’s very positive for us that we now have received final approval in the US, the world’s largest drug market — a market that, for drug-related treatment of thrombosis alone, had estimated sales of approximately USD 10 billion 2017. The granted patent strengthens our intellectual property rights and is a strategically essential component in the commercialization of CS1, says Cereno Scientific CEO Sten R. Sörensen.

The US patent will be valid through 2035, with the possibility of a patent extension of an additional five year maximum.

Hehe. Har dere bransjekunnskap ang blodpropp? Medisinsk bakgrunn/ utdannelse?

Jeg lurer på begrunnelsen din bak den påstanden. Derfor spurte jeg på om du hadde bransjekunnskap om denne type søknadsprosesser.

Hvordan er cashburn her ift kontantbeholdning?
Og vil det rekke til gjennomført fase 2, noen som veit?

Jeg har ikke formell kunnskap om blodpropp eller kardiovaskulære sykdommer. Men jeg samarbeider med en Dr. Immunologi, som bistår med å tette hullene jeg selv ikke har kunnskap om. Jeg har også er par spesialiserte leger jeg kan stille spørsmål til. Og, det finnes noen kløpere her inne på forskjellige medisinske fagfelt. Så helt på bar bakke er man ikke. Jeg skal kanskje ikke claime smart money, men jeg gjør mine due dil. noe nøyere enn mange.

1 Like

De blir ikke ferdig med fase 2, ny emi kommer en gang i 2020/21.

1 Like

Selskapet har fem ansatte.

1 Like

Tror målet er å få med partner på laget. Her er selskapets strategi:

1 Like

Og i det fjerne skimtes 6-tallet… :running_man:

image