Det stemmer nok, eg orket ikke logge om.
Takk for avklaringen. Det burde jeg selvsagt sjekket. Synes likevel selskapet ser interessant ut.
Absolutt, det er spennende saker.
Savner dog en skikkelig presentasjon på hjemmesiden deres
Jeg savner mest av alt data. Prøver å få tak i postern fra ISTH, men må via en app og styre litt. Det i kombinasjon med Kr.sand og dyreparkbonanza ble for meget - får ta det over sommeren.
Bra volum og bevegelse i denne nå
Noen som kjenner til bakgrunnen for oppgangen?
Tror ikke det er noen bakgrunn - utover ganske høyt volum? Altså, lav Mcap og ganske brutalt potensiale ligger jo hele tiden her, det i deg selv bør dra endel.
Ja, veldig. Blir spennende om de får tillatelse til Fase II.
Trodde de var i fase 2?
Nei, de er ikke det. Oppstart 2020.
Har bare en liten lyttepost, så har gjort særdeles dårlig reasearch
Haha, ja det kan man trygt si! Du slår meg forøvrig som en ansvarlig, kunnskapsrik og engasjert aksjonær - dermed tillot jeg meg å erte deg litt
Hehe, ser den;)
Men i forhold til Cereno så savner jeg mer informasjon. Hadde gjort seg hvis ledelsen hadde lagt ut en presentasjon eller to.
De har levert inn søknader for oppstart fase II i Bulgaria og Russland. Markedet venter nå på tilbakemeling på om de blir innvilget eller ei. Om de blir det, så er det oppstart i H1 2020. Parallelt skalerer de produksjonen av CS1, og forbereder studien og patentbanken. Godkjent F2 er vurdert som en trigger.
Ja enig. Vanskelig å orientere seg. Leste du innlegget litt på denne tråden for noen dager siden?
Men potensialet er stort, så derfor jeg har en post her. Vurderer å øke på etterhvert.
Der du undersøkte Cereneo sine data?
På den andre siden så er det gjerne her mulighetene for ‘‘småfiskene’’ er større, når materien ikke er like lett tilgjengelig. Åpner opp for å skape seg en edge i forhold til resten av markedet, hvis man har tid og mulighet.
Der jeg skrev noe om selskapets kandidat.