Heftig omsetning i forhold til mcap, og et pent løft i åpningen!
Det er bare å dra på, lenge til eg er break even her… Lenge .
Basert på hva lignende selskaper er priset til, og hvilke partneravtaler og oppkjøp som er gjort innenfor dette segmentet, så fremstår Cereno som en mangedoblingskandidat . Merk at macp er ca 160 mill pdd
Har ikke fulgt med så mye her på en stund.
Er de ute av klørne til ABO?
Mon tro hvordan de klarte å rote seg borti en slik finansiering i første omgang.
Jepp, de er ute av den dealen!
Store muligheter innen CVD.
Fra Resverlogix presentasjon:
Ja, det var da veldig til økning i volumet nå midt i “semester” tiden
Ja, denne er under kraftig reprising om dagen. Stopper nok ikke før mcap nærmer seg 400-500 millioner
Artig at Myrlid AS også har investert her
Ja, den skal nok opp i 10-11 før den tar en paause og venter på nye nyheter. ( Kun magefølelse)
Ingen positive nyheter med forskningen,så ingen verdi.
Men hvis forskningen går veien snakker vi nok om 1000,- pr. aksje i verdi. ( Det vil nok komme en ny emisjon om noen år (?), så denne aksje-prisingen kan kanskje halveres?)
Hjerte/kar er store greier w.w. En ny medisin som ikke gir blødningsrisiko , og bedre plakk-redusering, vil vel ta mesteparten av hjerte/kar-markedet.
For min egen del, og familie-risiko, håper jeg de lykkes, uansett aksjeprising.
Aksjekurs 10 er vel da ca. MSEK 402 i markedsverdi. Er vel ikke all verden det om dette lykkes i et marked som jo må være veldig stort. Har en følelse at det er litt konsolidering før et nytt løft og vektet litt mer opp.
Sammenlignet med mange norske og utenlandske biotek-selskaper er Cereno ekstremt lavt priset.
Bare til å lese analysen til BioStock(betalt analyse men dog), så skjønner man at det er mye å gå på her før selskapet begynner å bli dyrt.
Verdt å nevne, sjekk ut styret og ledelsen, ekstremt kompetente og ankerkjent innenfor sine respektive fagfelt. I tillegg eier mangement og styret nesten 40% av aksjene i selskapet, noen som vitner om stor tro på produktet og potensialet her.
Ikke småsummer det snakkes om, Cereno operer med at deres produktkandidat CS1 tar 10% av markedet, som blir ca 4 mrd US dollar som base case, men oppsiden er høyere!
Regner man en selskapsverdi av Cereno Scientific da på 3 x peaks sales, så får man et helt latterlig stort tall…
CS1 har faktisk potensial til å redefinere hele trombose(blodpropp)-feltet.
I tillegg mener SAB at produktkandidaten CS1 kan ha et mye bredere anvendelsesområde enn bare innenfor trombose, så markedspotensialet er gigantisk, for å si det forsiktig.
Cereno sitt SAB
Anbefaler alle som er interessert i dette selskapet å sette av en 30 min til denne presentasjonen.
I tillegg vil jeg påstå at å investere i denne type biotek-selskaper som gjennomfører kliniske studier i et mye raskere tempo er mye mer investorvennlig enn et typisk biotek-selskap som retter seg mot kreft, som har et mye lengre utviklingsløp.
Bare se hvor fort fase 2 blir gjennomført(merk fase 1 var på 30 pasienter)
10kr så selger eg alt. Så det skjer nok ikke
Ennå😉
Veldig bra og interessant presentasjon
Cereno har altså fått patent på CS1 i USA og Australia. Men det kan vel forventes godkjennelser i andre land også(?). Meldinger om ytterligere godkjennelser må vel være triggere
CS1 er jo hovedproduktet nå. Men de har også levert patent søknad på CS014