Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio fundamentale forhold (CRNA, tidl. TRVX)

Targovax ASA: Mandatory notification of trade by primary insider in connection with settlement of RSUs

2 Likes

Financial calendar

2 Likes

Någon som har Dnb:s senaste analys och vill dela med sig? :pray:t3:

2 Likes

Targovax ASA and Agenus announce collaboration on mutant KRAS cancer vaccine adjuvanted with QS-21 STIMULONT

40 Likes

Targovax ASA: GRANT OF SHARE OPTIONS TO NEW CFO

1 Like

En liten tikkeliste på hva vi kan forvente oppdatering på etterhvert:

Er det noe jeg har glemt eller er feil så gi meg beskjed så oppdaterer jeg :slight_smile:

*Edit: Oppdatert med ASCO-postere på Meso og colorectal.
*Edit 2: oppdatert med TG-indikasjon 1 av 3

41 Likes

Targovax ASA: Registration of share capital increases following exercise of options

1 Like

Targovax ASA: Poster presentation at the AACR Annual Meeting

27 Likes

Targovax ASA: Annual Report 2021

3 Likes

Targovax - Proposal to implement a drop-down demerger

5 Likes

Kan se ut som forberedelse til salg av et lem eller? :thinking:

1 Like

Tja ikke sak tenker jeg, er vel mer å rydde litt, rett og slett at topp selskapet/holdingen bør være fritt for operasjonell støy, og fokuserer på å drifte datterselskapene sine. Er om det som da ligger i holdingen faktisk er noe som risikerer å bli verdt noe og splittes ut og fusjoneres ned i et datterselskap før det faktisk blir verdt så mye at det blir kostbart å tukle med det (skatteteknisk)

edit: nå fikk jeg litt mer gullpenge vibber. Sjekket struktur, og de har jo ikke en asa holding med underselskaper! så dette er en fisjon ned i et datterselskap… (jada det står i meldingen, jeg innbildte meg at det var fisjonering av noe skrot i ASA/topp selskapet, ut i separat selskap og fusjon inn i et eksisterende datterselskap) Dette blir ny struktur og blodpumpa fikk litt mer fart her

5 Likes

Notice of Annual General Meeting

1 Like

Targovax ASA: Minutes from the Annual General Meeting

3 Likes

Targovax ASA: Issuance of restricted stock units (RSUs) to the board members

1 Like

Hvorfor velger 3 av 6 styremedlemmer å ta honoraret i 1/3 aksjer og resten kontanter. Ingen av styremedlemmene valgte 100 % aksjer? Dette gir et tydelig signal om at optimismen ikke er på topp.

Alle har vel sin vanlige jobb - styrevervene er vel stort sett tilleggsinntekt? Når de som sitter nærmest selskapet ikke satser mer, så sier det vel alt. Gir et lite tillitsvekkende signal til markedet. Det er tross alt de som sitter nærmest informasjonen.

No må du gi deg :joy: det der er direkte misvisende.

2 Likes

Targovax ASA announces the appointment of two new Board Directors

10 Likes

Dette er feil ressonement. Disse bruker en del av sine løpende inntekter til å investere i selskapet. Det er positivt.

6 Likes