Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio fundamentale forhold (CRNA, tidl. TRVX)

Every kr counts! :slight_smile:

3 Likes

Jeg prøvde meg på en liten overtegning men usikker om jeg får.

Men de er Top 3 nyttårsrakett enda :rocket:

Dette er samlede Oslo Børs «nyttårsraketter»:

  1. Siem Offshore
  2. Norwegian Air Shuttle
  3. Targovax
1 Like

Har hatt overtenning på targo noen år selv, fikk heldigvis overtegna i emisjon for å dempe tenninga litt😉

2 Likes

:partying_face: :love_you_gesture:
Magisk med auto korrekt :+1:t2:

3 Likes

Targovax ASA: Primary insiders share purchase

35 Likes

Er det lov til og å få enda mer overtenning nå…

image

3 Likes

Targovax ASA: Primary insider share purchase

22 Likes

De (insiderne) vet nok hva som kommer uansett om det vil ta tid!
Har selv tatt masse T-retter, sitter og med aksjer.
Dette blir bra hvis en er tålmodig :moneybag: :wink:

4 Likes

:grin:

image

6 Likes

Targovax ASA: ONCOS-102 achieves 25.0 months median overall survival in first line mesothelioma

54 Likes

Targovax ASA - Registration of share capital increase pertaining to the Rights Issue

1 Like

NOTICE OF CHANGED SHAREHOLDING

22 Likes

Legger det ut her også, så en kan ha et forhold mellom aksjekursen og hva selskapet faktisk prises til:

9 Likes

Targovax ASA issues options to employees

2 Likes

Skulle jeg valgt meg en jobb med frynsegoder i norsk biotek hadde jeg gått for en stilling i Targovax fremfor de 40 rabattkupongene de får som ansatt i Nanovector.

Skjønner godt at det passet med en fortrinnsrettet emisjon på 1,72 NOK når årets opsjoner ennå ikke var settlet! :trophy::star_struck:

God Jul :christmas_tree::moneybag:

2 Likes

God jul! :christmas_tree: :snowman_with_snow:

1 Like

Notification of changed shareholding

1 Like

Er Avanza Pension ikke som Nordnet Livsforsikring AS og består av mange store og småsparere. Når man handler på Zerokonto blir registrert i Nordnet Livsforsikring AS.

Hvis ikke enten Avanza Pension som største aksjonær skal opphøre seg som klovn (stadig ut og inn) eller bruke sin makt til å stoppe shortere. Guevoura Fund Limited ble tvunget til å dekke sin short med tap.

1 Like

De kan også ha dekket gjennom emisjonen, og gikk i så fall godt i pluss. Shorten var bare en måte å selge før de fikk aksjene.

Fasiten står i den siste linjen i dagens børsmelding

4 Likes