Jeg prøvde meg på en liten overtegning men usikker om jeg får.
Men de er Top 3 nyttårsrakett enda
Dette er samlede Oslo Børs «nyttårsraketter»:
- Siem Offshore
- Norwegian Air Shuttle
- Targovax
Jeg prøvde meg på en liten overtegning men usikker om jeg får.
Men de er Top 3 nyttårsrakett enda
Dette er samlede Oslo Børs «nyttårsraketter»:
Har hatt overtenning på targo noen år selv, fikk heldigvis overtegna i emisjon for å dempe tenninga litt😉
Magisk med auto korrekt
Er det lov til og å få enda mer overtenning nå…
De (insiderne) vet nok hva som kommer uansett om det vil ta tid!
Har selv tatt masse T-retter, sitter og med aksjer.
Dette blir bra hvis en er tålmodig
Legger det ut her også, så en kan ha et forhold mellom aksjekursen og hva selskapet faktisk prises til:
Skulle jeg valgt meg en jobb med frynsegoder i norsk biotek hadde jeg gått for en stilling i Targovax fremfor de 40 rabattkupongene de får som ansatt i Nanovector.
Skjønner godt at det passet med en fortrinnsrettet emisjon på 1,72 NOK når årets opsjoner ennå ikke var settlet!
God Jul
God jul!
Er Avanza Pension ikke som Nordnet Livsforsikring AS og består av mange store og småsparere. Når man handler på Zerokonto blir registrert i Nordnet Livsforsikring AS.
Hvis ikke enten Avanza Pension som største aksjonær skal opphøre seg som klovn (stadig ut og inn) eller bruke sin makt til å stoppe shortere. Guevoura Fund Limited ble tvunget til å dekke sin short med tap.
De kan også ha dekket gjennom emisjonen, og gikk i så fall godt i pluss. Shorten var bare en måte å selge før de fikk aksjene.
Fasiten står i den siste linjen i dagens børsmelding
Noen som kan gi en kortfattet forklaring på nedgangen som begynte i sommer/høst? Er det pga fundamentale forhold som dårligere enn forventet resultater fra kliniske studier?