Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Burde man kjøpe seg inn idag eller imorgen da kanskje?

Vanskelig å si, kommer vel flere aksjer på salg imorgen kanskje når resten av gjengen har fått aksjene på konto. På den annen side så kommer det kanskje noe informasjon om hvem som er kjøpere av de nye aksjene og her kan det jo dukke opp noen positive overraskelser.

På litt sikt så håper jeg kursen kan stabilisere seg noe høyere når det værste nedsalget er over.

1 Like

Er det noen som sitter på noen ferske top 20 lister? På hjemmesiden er den siste fra 5. nov.

1 Like

Insider er Gull veit du :slight_smile:

5 Likes

Har ikke råd, har tapt så mye på Targovax :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Likes

Synlig short økt til 2 775 088 aksjer (3,20%) igår.

1 Like

Er det håp videre for TRVX … helt klar trend de siste 5 årene med nåværende mcap 180 mill… har kjøpt en lyttepost, men hva kan være kurs triggere innenfor 3mnd horisont?

Får se om de har kjøpt T-retter for en kjapp 30-40% gevinst uten risiko

Det mangler vel framførbart underskudd + IP, ikke bare IP :slight_smile:

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010689326

Enda mer short

1 Like

Enig, dette er andre gangen jeg er med på STOR oppgang etterfulgt av sår rumpe noen dager etterpå. Får bare være long, binde meg til masta etc.

2 Likes

Trøster meg med at snitt på rundt 2,5 er betydelig lavere enn den gjengse longer her sitter med

2 Likes

Hva vil du si er gjennomsnittlig GAV for gamle eiere?

god omsetning i dag, bør gå opp snart. god på svensk twitter kjøpte jeg så

Ikke lett å prise inn verdiene på OB. Både TG og oncos er superduper, men ledelsen (så langt) og styre har ikke levert godt nok…

Gode data i CRC i Q1/2 og veien videre med AZ, kan gi en god pekepinn på hva ledelsen kan oppnå. Kan være starten på noe bra, eller fortsettelse med samme gamle…

Personlig, så ønsker jeg lik strategi på oncos som TG (utvikles via partner) for på OB med Eriks finansieringsstrategi (emisjon) klarer de kun å levere meget gode kandidater (preklinsk & fase I/II), men ikke markedsgodkjente produkter. Ledelsen må levere innnen 2023, ellers så må de til nasdaq…

3 Likes

Hva synes du er riktig prising av Targovax’s IP i dagens marked på Oslo Børs er?

Ved kurs / IP-verdi (mcap - cash)

  • Kr 1,72 / kr 133 330 102
  • Kr 2,00 / kr 186 055 584
  • Kr 2,50 / kr 280 208 230
  • Kr 3,00 / kr 374 360 876
  • Kr 3,50 / kr 468 513 522
  • Kr 4,00 / kr 562 666 168
  • Kr 4,50 / kr 656 818 814
  • Kr 5,00 / kr 750 971 460
  • Kr 5,50 / kr 845 124 106
  • Kr 7,00 / kr 1 127 582 044
  • kr 14,00 / kr 2 255 164 088

0 stemmegivere

Værsegod

Oi, beklager. Det var så mange som stemte på 7 kr, så jeg la til et dobblet kurs på 14 og alt ble slettet :cold_sweat:

Fint om dere stemmer igjen :+1:

6 Likes

Det som jeg mener har ødelagt Targovax er passive aksjonrærer uten vilje på topp… De kjøpte seg tidlig inn til lav sum og bidrar ikke på noen måte hverken i kurspleie eller emisjoner. Jeg kommer aldri til å bli aksjonær med disse eierene igjen.

EW sier at han har jobbet for at ekspertinvestorer skal inn i selskapet. La oss håpe at denne emisjonen har gitt en ekspertinvestor en fantastisk mulighet for billig inngang. Svaret får vi i løpet av noen dager.

2 Likes

Du skal ikke miste hodet i slike dager og klage på alt. Mange har overtegnet og ville ta gevinsten og snart er de ferdige. Jeg overtegnet for 50% mer og fikk. Hvis jeg hadde solgt som de andre i dag hadde jeg en saftig gevinst . Jeg ikke som alle andre og venter med tålmodighet og klager minst mulig. Det skal komme flere nyheter og aksjen skal over 4.

3 Likes