Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Continuing the discussion from Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1 - #7749 av Scrivener.

Previous discussions:

2 Likes

Da kan vi feire at alle som likt meg selv valgte å selge for å bruke tegningsretter er ute og dermed slutter å bidra til salgspresset. Får vel be om unnskyldning for min egen innsats på det området, men det er teit å takke nei til gratis penger selv om det ble en høyst moderat skjerv. :slight_smile: (Og hele skjerven ble gjeninvestert.)

Så blir det spennende å se hvor vi skal i morgen. Salgspresset grunnet omdisponering av eiede aksjer og tegningsretter er over, men hva vil styre kursen de neste dagene? Frykt for at kortsiktige garantister skal selge med minimal gevinst? Kursen i dag er 1,888 og de får kjøpe til 1,72, så de kan vel ikke egentlig gjøre så mye mer ugagn enn -16,8 øre? Men vi er i emisjonståka og der vet man av erfaring at TRVX-skipet vanligvis styrer sør for emisjonskursen uansett værvarsel. :smiley:

3 Likes

Ny småpratliste
Perfekt for å restarte TRVX også på OSE - eller som å tro på julenissen!

3 Likes

Overtegnet emisjon. Da blir det ingen uønskede aksjer til garantistene iallefall.

18 Likes

Preliminary counting indicates that the Company has received subscriptions for
approximately 110 million Offer Shares in the Rights Issue. :muscle:

10 Likes

Sluttkurs før TR ble handlet tilsa at TRVX kursen skulle være 2,5-2,85 (husker ikke). Antar at salg av TR aksjer fra Radforsk og healthcap skremte noen. På toppen av dette var shortere aktive de siste dagene. Fort kan blir 2,5-3,5

1 Like

Blir nok dessverre endel kortsiktige som skal ut. Jeg tror vi tar en tur oppom 3 før vi faller litt tilbake Ila dagen. Før sommeren så får vi melding om første oncos cRNA avtale og targo aksjonærer får samme problem som utenriksdepartementet.

3 Likes

Tja, garantistene har vel ikke vært avskåret fra å handle TR ?

Mtp at det kommer inn 102 mill aksjer til en kost på ca 1,72-1,80, skal nok endel bytte hender før vi skal langt opp.

1 Like

Selvfølgelig ikke, men da er det aksjer de ønsker å kjøpe for å tjene penger på dem akkurat som deg og meg.

Det hadde vært noe helt annet hvis de fikk aksjer i fanget som de ikke ønsket og som de kanskje ville dumpe raskest mulig.

14 Likes

Gitt at det ikke er for mange mill aksjer som er overtegnet (slik at garantistene ikke får muligheter) så virker dette som meget gode nyheter. Blir spennende å se fasit til slutt og kursreaksjon imorgen.

5 Likes

Er det mulig å få akskjekurs i «headingen» på denne tråden også, @pdx? :slightly_smiling_face:

4 Likes

Da fikk jeg 33% overtegning innvilget.

4 Likes

Samme her! Nu kjør vi grabbar​:rocket::grin:

5 Likes

Ja, dette er en god start på neste fase med et selskap fullastet med cash og gode planer👌🏻

5 Likes

Hvor ser dere hva som ble innvilget?

Gå inn på VPS-kontoen din - det står under tildelinger. Jeg fikk tegnet for alt jeg ønsket ca 33% mer enn antallet tegningsretter.

1 Like

TG is back :slight_smile: satser på at flere studier meldes i 22…

10 Likes

Targovax awarded NOK 9.8m research grant by the Research Council of Norway towards the TG mutant RAS program

Oslo, Norway, [15 December 2021](calendar:T2:15 December 2021) - Targovax ASA (OSE: TRVX) a clinical stage immuno-oncology company developing immune activators to target hard-to-treat solid tumors, today announces that the Research Council of Norway has awarded Targovax a NOK 9.8m research grant towards product and clinical development for the TG mutant KRAS cancer vaccine program.

The Research Council of Norway has awarded the grant within the category “Innovation Project for the Industrial Sector”.

Project title: “Development of targeted therapies for mutant RAS cancers”
Awarded by: The Research Council of Norway
Granted amount: 9.8 MNOK
:muscle:

15 Likes

Der kom den ja :+1:

4 Likes