Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 4

oms på 6 mill kr på 1 min :innocent:

5 Likes

Ja, er ikke så mye snakk om bussturer og pump n dump lengre nå :wink:

6 Likes

Nå gjelder det å ha is i magen … selv om det frister er det kanskje ikke nå det er smart å gevinst sikre :wink:

4 Likes

Ok, hva skjer her?

Er det snakk om BP avtale for et norsk biotek, omsider? :smiley:

3 Likes

tror du ikke det skjer først etter at warrantes greien er avklart og ferdig?

Hv K 4.51

Last traded price

12/03/2026 - 09:17 CET

RESERVED
COLLARS BREACH

Since Open
Samme kurs i mer enn 10 minutter! Betyr hva?

K 4.51

Last traded price

RESERVED
COLLARS BREACH
Hv K 4.51

Last traded price

RESERVED
COLLARS BREACH

Since Open
Since Open[quote=“system, post:1, topic:42520, full:true”]
Continuing the discussion from Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 - #7866 av Freddys.

Previous discussions:

Er det løse rykter eller basert på noe Wiklund har uttalt ?

Har børsen stanset handelen?

aner ikke, jeg vet ikke om det er noe oppkjøp på gang en gang … jeg bare undrer hva skjer hvis det formodning skulle bli solgt før vi har fått løst inn warrantsene…

Auksjon. Og det uten nyheter

Tror dere da får en form for kompensasjon :slight_smile: De ansatte har vel også haugevis med warrants?

Ved et eventuelt oppkjøp blir nok warrants innløst til 20 % av oppkjøpskurs.

Bare å hive seg på! :steam_locomotive::steam_locomotive::steam_locomotive::steam_locomotive::steam_locomotive:

1 Like

Men enten så er det innsideinformasjon lekket ut i markedet, eller så er en oppkjøpsavtale ikke sikker i det hele tatt. Så ville tatt pulsen litt ned på spekulasjonsfronten, selv om det er koselig med eventyrlig kursutvikling for dere som eier. :slight_smile:

Mye gøyere med preklinisk biotek som kan jazzes på rykter og spekulasjoner.

Biotek som tester ut produkter i klinikken er bare sååååååå 2018 :laughing::sweat_smile:

2 Likes

Et oppkjøp må jo ha minst 90 % aksept for å bli en realitet, og uten full kompensasjon for verdien på warrants vil det være nok aksjonærer som ikke vil akseptere et bud. Så ja, det må bli full kompensasjon for verdien ved et oppkjøp.

Og på en aksjekurs på f eks 4,50 er verdien av en warrant 0,90 kroner, så rabatten bare øker i markedet.

Et oppkjøp vil typisk ha en totalramme, som fordeles på aksjer og warrants. Opsjonene de ansatte og styret har blir vel også innløst ved et oppkjøp.

2 Likes

Men er det rykter om oppkjøp som driver aksjen?

her og nå er det på tide å takke Atlas for at de pumpet ut aksjer til 60 øre, jeg tok så mange jeg kunne selv om jeg burde ha tømt sparegrisen … :sunrise:

5 Likes

Ikke som jeg vet. Stigningen har vart for lenge til å være en typisk P&D men fraværet av nye store aksjonærer taler mot.