Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Trøster meg med at snitt på rundt 2,5 er betydelig lavere enn den gjengse longer her sitter med

2 Likes

Hva vil du si er gjennomsnittlig GAV for gamle eiere?

god omsetning i dag, bør gå opp snart. god på svensk twitter kjøpte jeg så

Ikke lett å prise inn verdiene på OB. Både TG og oncos er superduper, men ledelsen (så langt) og styre har ikke levert godt nok…

Gode data i CRC i Q1/2 og veien videre med AZ, kan gi en god pekepinn på hva ledelsen kan oppnå. Kan være starten på noe bra, eller fortsettelse med samme gamle…

Personlig, så ønsker jeg lik strategi på oncos som TG (utvikles via partner) for på OB med Eriks finansieringsstrategi (emisjon) klarer de kun å levere meget gode kandidater (preklinsk & fase I/II), men ikke markedsgodkjente produkter. Ledelsen må levere innnen 2023, ellers så må de til nasdaq…

3 Likes

Hva synes du er riktig prising av Targovax’s IP i dagens marked på Oslo Børs er?

Ved kurs / IP-verdi (mcap - cash)

  • Kr 1,72 / kr 133 330 102
  • Kr 2,00 / kr 186 055 584
  • Kr 2,50 / kr 280 208 230
  • Kr 3,00 / kr 374 360 876
  • Kr 3,50 / kr 468 513 522
  • Kr 4,00 / kr 562 666 168
  • Kr 4,50 / kr 656 818 814
  • Kr 5,00 / kr 750 971 460
  • Kr 5,50 / kr 845 124 106
  • Kr 7,00 / kr 1 127 582 044
  • kr 14,00 / kr 2 255 164 088

0 stemmegivere

Værsegod

Oi, beklager. Det var så mange som stemte på 7 kr, så jeg la til et dobblet kurs på 14 og alt ble slettet :cold_sweat:

Fint om dere stemmer igjen :+1:

6 Likes

Det som jeg mener har ødelagt Targovax er passive aksjonrærer uten vilje på topp… De kjøpte seg tidlig inn til lav sum og bidrar ikke på noen måte hverken i kurspleie eller emisjoner. Jeg kommer aldri til å bli aksjonær med disse eierene igjen.

EW sier at han har jobbet for at ekspertinvestorer skal inn i selskapet. La oss håpe at denne emisjonen har gitt en ekspertinvestor en fantastisk mulighet for billig inngang. Svaret får vi i løpet av noen dager.

2 Likes

Du skal ikke miste hodet i slike dager og klage på alt. Mange har overtegnet og ville ta gevinsten og snart er de ferdige. Jeg overtegnet for 50% mer og fikk. Hvis jeg hadde solgt som de andre i dag hadde jeg en saftig gevinst . Jeg ikke som alle andre og venter med tålmodighet og klager minst mulig. Det skal komme flere nyheter og aksjen skal over 4.

3 Likes

Har du solgt deg ut idag OnkelStevart?

1 Like

flere her som er long med >5 år horisont? Har dere investert penger dere egentlig burde hatt på bufferkonto i en perfekt verden?

Gikk inn på 2.3 og har 15 års horisont. Skal dobles garantert.

1 Like

Dobles fra dagens nivå i løpet av 15 år ja. Det bør den minst klare. Det klarer sikkert et gjennomsnittlig fond også i løpet av 15 år

1 Like

:money_with_wings::frog::frog::frog::frog::frog::frog::frog::frog::frog::frog::frog::frog::frog::money_with_wings:



:sweden::sweden::sweden::sweden::sweden::sweden::sweden::sweden::sweden::sweden::sweden::sweden::sweden::sweden::sweden::sweden:

10 Likes

Hva er dette «bufferkonto» du snakker om?

19 Likes

Mitt kursmål 5000kr ser ikke teit ut i dette perspektivet!

Men får jo se hvordan løpet utvikler seg selvsagt.

3 Likes

Mange svensker som har tegnet seg, ref meldingen nå. Ikke rart de hausser!

1 Like

TRVX: NOTICE OF CHANGED SHAREHOLDING

NOTICE OF CHANGED SHAREHOLDING

(mutually from Avanza Bank Holding AB (publ) and Försäkringsaktiebolaget Avanza

Pension)

Försäkringsaktiebolaget Avanza Pension, organization number 516401-6775,

(“Avanza Pension”) has on December 22nd 2021 increased its shareholding in

Targovax ASA. Avanza Pension has on December 22nd 2021 been allocated 18 212 707

new shares in the Rights Issue in Targovax ASA (ISIN: NO0010689326) at the price

of 1,72 NOK per share.

After the rights issue, the shareholding in Targovax ASA has increased to 18 275

939 shares which corresponds to 9,70 % of the total amount of shares and voting

rights in Targovax ASA.

Avanza Pension is fully owned by the mother company Avanza Bank Holding AB

(publ), organization number 556274-8458. The address to Avanza Bank Holding AB

(publ) is Box 1399, 111 93 Stockholm, Sweden. The address to Avanza Pension is

Box 13129, 103 03 Stockholm, Sweden.

https://newsweb.oslobors.no/message/550253

Største eier dette? For et røverkjøp. Vi får håpe de synes dagens kurs også er et røverkjøp og fortsetter å kjøpe seg opp. De tok jo da alle TR til HC og Radf, det er veldig bra og at de ikke gikk i hendene på garantistene. Spennende med ny storeier som mest sannsynlig er langsiktig.

10 Likes

Hahaha hva er oddsen, jeg så nettopp for meg Kvadsheim sa “har du kjøpt targovax-aksjer” mens han ristet oppgitt på hodet

3 Likes

Da blir Avanza Pension største eier med 9,70% av aksjene.
Deretter HealthCap med 9,42% og Radforsk med 3,85%.

Tipper at TR som Radforsk og HC solgte (ca 12 mill) ble kjøpt av Avanza.

4 Likes