Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Jeg har fått aksjene i dag på Zero konto (Nordnet).

2 Likes

Samme her

1 Like

Greit med lav kurs nå før nyttår og reduksjon i formueskatt. :grinning:

Du har vel 3 alternativer:

De som har sittet stille uten å kjøpe eller selge: 1 aksje for hver 1 aksje de hadde før emi, dagens verdi 2,11kr/aksje de startet med.
De som ikke kjøpte retter, men solgte alt de hadde på topp i vakuumperioden: 0 aksje for hver 1 aksje de hadde før emi, dagens verdi 3kr/aksje de startet med.
De som solgte aksjer for å kjøpe retter på 1,9 til 1,72+(0,004kr/rett): 1,1 aksje for hver 1 aksje de hadde før emi, dagens verdi 2,321kr/aksje de startet med.

Dette med kurs 2,11

Man kan i etterkant si at man burde ventet til vakuum-perioden, men det visste de ikke. Risk/reward i forkant var best ved valg nr. 3. Da du var 100% sikret en 10% relativ gevinst over å sitte stille.

1 Like

He, he. Kjøp billig og selg dyrt. Jeg er rimelig sikker på at TRVX skal over kr 2,10 det neste halvåret derfor gidder ikke jeg å stresse for noen øre på emi aksjer.

Nå ser jeg at mine aksjer er inne på VPS, men fortsatt ikke hos megler.

2 Likes

Nå har jeg også blitt trukket penger på kontoen =)

4 Likes

Er emisjonsaksjene nå inne i prisen? Derfor fallet idag?

Fortsatt endel som ikke har mottatt aksjene sine, meg inkludert

1 Like

Emisjonsaksjene har forsåvidt vært inne i kursen siden vi gikk ex T-retter. Det vi ser idag er at noen har fått aksjene på konto eller vps og har mulighet til å selge og tar rask gevinst.

2 Likes

Burde man kjøpe seg inn idag eller imorgen da kanskje?

Vanskelig å si, kommer vel flere aksjer på salg imorgen kanskje når resten av gjengen har fått aksjene på konto. På den annen side så kommer det kanskje noe informasjon om hvem som er kjøpere av de nye aksjene og her kan det jo dukke opp noen positive overraskelser.

På litt sikt så håper jeg kursen kan stabilisere seg noe høyere når det værste nedsalget er over.

1 Like

Er det noen som sitter på noen ferske top 20 lister? På hjemmesiden er den siste fra 5. nov.

1 Like

Insider er Gull veit du :slight_smile:

5 Likes

Har ikke råd, har tapt så mye på Targovax :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Likes

Synlig short økt til 2 775 088 aksjer (3,20%) igår.

1 Like

Er det håp videre for TRVX … helt klar trend de siste 5 årene med nåværende mcap 180 mill… har kjøpt en lyttepost, men hva kan være kurs triggere innenfor 3mnd horisont?

Får se om de har kjøpt T-retter for en kjapp 30-40% gevinst uten risiko

Det mangler vel framførbart underskudd + IP, ikke bare IP :slight_smile:

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010689326

Enda mer short

1 Like

Enig, dette er andre gangen jeg er med på STOR oppgang etterfulgt av sår rumpe noen dager etterpå. Får bare være long, binde meg til masta etc.

2 Likes