Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Targovax - SmĂ„prat 2 (TRVX) 2 đŸ„ł

HC har vel ca 6,7% og Radf 2,3% ? Og hvis HC og Radf de solgte alle TR sÄ solgte de vel ca 20mill.

1 Like

HealthCap:
Disposal is reduced from 26,983,510
(14.33%) to 17,733,510, corresponding to 9.42% of the total number of shares and voting rights in Targovax after completion of the Rights Issue

Radforsk:
in aggregate 7,251,376 shares and subscription rights, equal to
approximately 3.85 of the total number of shares and voting rights in Targovax
after completion of the Rights Issue.

4 Likes

ok, flott - sÄ HC brukte noen TR? SÄ da solgte HC kun de 9,5mill TR som ble bÞrsmeldt og brukte resten? Meget positivt.

Og Radf?

Hvor fant du dette xon?

1 Like

BĂžrsmeldinger

2 Likes

Idag? SÄ da ble bÄde HC og Radf med pÄ emisjonen, men ikke fult ut. Meget positivt dette. Tror ikke HC hadde mandat til dette sÄnn i utgangspunktet. De skal jo kun vÊre med i oppstartsfasen av bio selskaper. Ble vel sÄ billig at de mÄtte vÊre med?

1 Like

17 og 20 dager siden

Disclosure in Targovax ASA

Shareholder disclosure by Radforsk Investeringsstiftelse

2 Likes

he, he. Det har jeg ikke fÄtt med meg. Bra uansett.

1 Like

Emiaksjene er pÄ konto 
 til de som ikke har sjekket.

2 Likes

Veldig bra av FörsÀkringsaktiebolaget Avanza, en heil Haug mindre aksjer som skal ha kortsiktige gevinst. :+1:

4 Likes

PÄ dagens lister kan man se at flere allerede har fÄtt aksjene sine. De listene er vel fra mandag hvis jeg ikke tar feil. Avanza stÄr blant annet oppfÞrt med ~1 million aksjer mer enn de meldte i gÄr, sÄ de er vel allerede solgt. Og ble det ikke ogsÄ meldt litt seint hvis de fikk de pÄ mandag?

SÄ fremt du ikke setter likhetstegn mellom ABN og Nyenburgh, sÄ var ABN ikke garantist i emien.

Stemmer det. Har vÊrt sÄ mye snakk om de to at det gikk litt rundt for meg. Har fjernet det sÄ jeg ikke feilinformerer noen flere.

23.12.2021

linkedin.svg

ic-print-black-24-px.svg

NOTICE OF CHANGED SHAREHOLDING

(mutually from Avanza Bank Holding AB (publ) and FörsÀkringsaktiebolaget Avanza Pension)

FörsĂ€kringsaktiebolaget Avanza Pension, organization number 516401-6775, (”Avanza Pension”) has on December 22nd 2021 increased its shareholding in Targovax ASA. Avanza Pension has on December 22nd 2021 acquired 68 000 shares in Targovax ASA (ISIN: NO0010689326) at the price of 2,12 NOK per share.

After the trade above and rights issue, the shareholding in Targovax ASA has increased to 18 842 308 shares which corresponds to 10,005124 % of the total amount of shares and voting rights in Targovax ASA.

11 Likes

NÄ blir det vel «Rally Sverige». :rocket:
NĂ„r svenskene fĂžrst begynner Ă„ hause
:grinning:

6 Likes

Har alle her inne fÄtt aksjene pÄ Nordnet?

Har fÄtt dei pÄ VPS men dei viser ikkje hos Nordnet.

1 Like

Samme her. De har dil med et par storfisk om Ă„ la de selge med 20% gevinst fĂžrst

Litt amatÞrmessig. Dei som hadde Zero-konto hos Nordnet fekk aksjane i gÄr vart det hevda. Blir jo litt for dumt at ulike kundar av samme leverandÞr skal ha ulike forutsetninger for omsetning av samme verdipapir.

2 Likes

Bra for dere som skal selge at det tar litt tid, kursen er hÞyere idag enn igÄr :grinning:

4 Likes

Kontaktet Nordnet nettopp, de sa det kunne bli en virkedags etterslep fÞr de vises pÄ konto. Men kan selges via meglerbord i dag sÄ lenge de vises pÄ vps konto.

2 Likes

Har ingen planer om Ä selge i dag uansett, men prinsipielt sÄ der jo dette litt problematisk.

3 Likes