Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Tydelig at det var noen profesjonelle som skulle selge/kjøpe igår. De fyrte opp robotene på høygir og det hoppet og det spratt. Idag er det vel amatørene som selger og da går det litt roligere for seg. Tydelig at mange ikke har fått aksjene og ikke får solgt siden den holder seg såpass.

Der var aksjene på nordnet konto, kom nå. Nå må dere forte dere å selge før kursen går for høyt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vi får se nå om den får en liten dipp når småsparerne i Nordnet har tjent 20 øre.

1 Like

Har Nordnet og fikk de på Zero kontoen i går og de på ASK i dag for en halvtime siden ca

1 Like

No har eg også fått dei på AF-kontoen.

3 Likes

Har de også på ask-konto nå. Det ser pent ut :star_struck::rocket:

3 Likes

He, he - ja, det ser penere ut og det står at jeg er i pluss på TRVX. Bare tull, langt opp til snitt og jeg skal sitte på hendene til jeg er minimum der.

2 Likes

Meget pent, og well playd fra din side.

1 Like

No får me håpa at alle svenskane som gjekk på ein smell i Oncopeptides AB kjem springande for å “reise kjerringa” med Targo og deira Oncos-102 :wink:

Tar gjerne ein omvendt Onco-reise med Targo i 2022.

2 Likes

Tror det gjør godt med litt ‘nytt blod’ i TRVX
Avanza 18.8 mill’s og største aksjonær
og
K.Falnes 500 k’s
++++

nå er det bare å se frem mot ny-året :cowboy_hat_face:

4 Likes

Den stiger på bra volum samme dag som emiaksjene er gjort tilgjengelig for salg. Da vil jeg tro de neste ukene blir morsomme :rocket: :muscle:

4 Likes

Jeg dblet ca antall aksjer i emien, nå er snittet nede i 4.24 bare :stuck_out_tongue: off…

2 Likes

Tenk at Avanza har kommet inn med 10% eierandel på kurs 1.72 - ‘what a bargain’
og disse folkene er aktive, det er bare å se på deres porteføljer i Sverige - de hadde nok gode kontakter i HealthCap og ordnet opplegget så de fikk gull-inngang !

3 Likes

Hva som vil skje i de nærmeste uker/mnd fremover vil jeg ikke spå!
Men grunnen til at jeg nå sitter er p.g.a de større insidekjøp. Sitter med en “større” mengder aksjer etter emisjonen og som jeg vil holde på videre,så får tiden vise videre ferd.
Som alle vet så er det mye på gang i TARGO som kan heve kursen betydelig både på kort og lang sikt! :moneybag:
Har kjøpt noen TARGO aksjer til kona, julegaver :blush:
God jul :christmas_tree: :santa:

3 Likes

Tror bare de spotta en utbombet aksje og åpenbar mulighet for gevinst pga. emisjonsform og surt børsklima

Og dette er svenske retails - no?

Dette stemmer vel ikke med dagens topp 20 som ligner mer på at de har samme antall som tidligere.

01 AVANZA BANK AB 10.39% 40.102m 19.56m 19.19m
02 SVENSKA HANDELSBANKEN AB 6.67% 25.769m 12.57m 79 732
03 FJARDE AP-FONDEN 4.62% 17.836m 8 700k 4 700k
04 ABN AMRO GLOBAL CUSTODY SERVICES N 4.05% 15.623m 7 621k
05 NORDNET BANK AB 4.03% 15.574m 7 597k 5 563k
06 DNB BANK ASA 2.76% 10.645m 5 193k

1 Like

Pluss 2 dager ?

Det skal være 2 hele handelsdager mellom dagen handelen skjer og dagen den vises i listene (såkalt t+2)

1 Like

Bra å se hvordan volumet har tatt seg opp. La oss håpe det fortsetter en stund til og at det også på sikt kan bli litt omsetning i aksjen. Lett å bli kvitt 50k aksjer nå med bare 0,005 spread.

2 Likes

“Bli kvitt”? :scream: Du mener vel “gi slipp på med tungt og sårt hjerte”? :cry:

3 Likes

Ja, jeg mener det, men det ser ut som mange småsparere tar gevinst på noen ører. Jeg selger ikke på dette nivået.

2 Likes

Ikke jeg heller :+1:

Liker å ha en positiv outlook på det meste. Går den videre opp - fantastisk :pray:. Skal den absolutt nedom emisjonskurs kjøper jeg mer og snitter litt til ned. Mentalt vinn-vinn :grinning:

3 Likes