Snakker gjerne om den, men er det noe nytt der?
Avtalen med Atlas gjelder til 31.mars 2026 og det er fortsatt 4 transjer igjen.
Det er er klart at selskapet vil unngå en stor utvannende emisjon om de er i dialog - noe de sier de er - om alternative finansieringer. Da er små emisjon fra Atlas på evt børskurs langt å foretrekke - og man kan vurdere behov underveis. Selskapet er gjeldfritt og pr. i dag er det ikke flere bonds å konvertere.
Det er minimalt i beste fall. I alle fall betyr det ingenting.
Men hvis shareville-tankegangen nå setter inn (“trader for å ha råd til baconpølse og diesel”), så er man selvsagt inne i feil aksje. Det er vel ingen som har påstått at det skulle komme info i dag om at BP skulle kjøpe alt eller finansiere alt.
Forøvrig liker jeg særdeles godt at de for DNA/LNP skriver om spesifikt uttrykk i B- og T-celler. Det er der man vil ha CAR-T til å fungere.
Når det gjelder utvikling av teknologi så tenker jeg at Circio nå parkerer alle nåværende og tidligere bio-selskap både på innovasjon og progresjon.
Jeg må si meg dypt imponert av hva de gjør i dag.
Good relationship, potential to extend beyond Q1´26 if required
Det er jo det som er merkelig. Selskapet er finansiert med MNOK 9 (før provisjoner/fees) fra Atlas i 2H-2025 (frem til i dag). Med feasibility og fortsatt aktivitet hos 5+2 BD`s ? så brenner jo ikke selskapet MNOK 4 som de faktisk skriver. En del av dette blir/har blitt betalt av andre.
kun nedside som er priset inn pr nå, og slik jeg ser det så er det ingen nedside igjen. 4 x 4 mill frem til våren 2026 som circio ikke trenger å bruke? det holder ikke lenger som argument. kun en siste “ekstra” spe på mulighet som circio neppe komme til å trenge
Nettopp! Har sendt inn spørsmål som jeg håper kan gi en avklaring på det.
Det er jo ikke sånn at selskapet kan guide med sikkerhet når det kommer oppkjøp/partner. Oppkjøp kan skje når som helst.
Selskapet mener dog det er mest sannsynlig med oppkjøp i andre halvdel 2027. Oppkjøp kommer til å være på flere milliarder dersom dataene fortsetter å være gode. Så om jeg får 30-50kr per aksje i 2027 skal jeg leve fint med 347% avkastning per år. (Gitt 200 millioner aksjer totalt)
side 24
Several commercial & partnering opportunities, near-term news flow
Ja det ser sånn ut, bra spotted. Det er nok bra å være tålmodig, og innstilt på at TTT. Det virker i det minste å gå fremover, så får det ta den tiden som er nødvendig. Utålmodige tradere vil alltid være tilstede, og forsåvidt helt greit, vi er alle forskjellige 
For at kursen virkelig skal gå oppover på kort sikt tenger vi bare at Atlas aksjene blir kjøpt opp, da vil jo den største festbremsen bli bort og vi kan forhåpentligvis akselerere med partyhatten på!
Følger presentasjonen. Må jo si at det de legger frem er imponerende!
Kan fort komme et Big Pharma som sluker selskapet på disse dataene.
Jeg tar et lodd her på 1,40,-
ut første kvartal er jo litt lenger en hva jeg trodde de hadde penger…
Så bærer det nedover igjen. Tydelig investorene er skuffet? Hvem lemper ut aksjer i dag?
Ka faen. Ingen Q&A. Mine 8 ble kun delvis besvart, og ingen av dem burde være vanskelig å besvare.
Ubrukelig